Beste Dames, Even een vraagje: 14 sept was mijn eerste dag van mijn menstruatie. Voor de mirena had ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen. Dit zou betekenen dat ik gisteren ongesteld had moeten worden. Maar ik heb ovulatietesten gedaan en deze bleven 5 dagen lang positief dus ik ga er dan maar even vanuit dat mijn ei dus later is geweest als normaal... als ik dan 14 dagen op tel na de laatste positieve ovulatietest dan zou ik as vrijdag ongesteld moeten worden.... wat moet ik nou aanhouden? Vorige week woensdag wel een testje gedaan maar omowit natuurlijk....
Na de mirena kan je cyclus even van slag zijn.. weet je zeker dat je ovu testen positief waren? Is namelijk nog wel eens onduidelijkheid over.
Hoi Masrya, Ja ze waren echt net zo donker of donkerder als de teststreep.... Ik vond het ook raar dat ze zo lang positief bleven maar ik had wel net daarvoor griep gehad dus weet niet of dat ermee te maken kan hebben? Ik heb ook gelezen dat het een dubbele eisprong kan betekenen... Ik hoop niet op een dubbele bevruchting dan want dan moeten we een grotere auto kopen!