Hallo Ik ben benieuwd welke foliumzuur en/of vitamines jullie gebruiken ``voor het zwanger worden`` en hoe het bevalt ? Ik gebruik momenteel zelf VSM Puur mama, zitten vitamines en foliumzuur in. en het is maar 1 tabletje
Die VSM Puur Mama slik ik ook. Sinds drie dagen slik ik ook Efamol PMP, hoop daarmee op een meer regelmatige cyclus. Daar stop ik mee als ik mijn eisprong geweest is. Mocht ik zwanger zijn dan ga ik nog visoliecapsules slikken.
Ook VSM puur mama. Die zijn per stuk wat goedkoper dan die van Davitamon. Tijdens zwangerschap visoliecapsules erbij slikken (voorafgaand aan is dat niet nodig).
Ik hoorde dat visolie voor die tijd ook goed is om te slikken. zijn die er ook alles in 1 of moet je dan aparte visolie tabletten gaan slikken ??
Ik gebruikte eerst ook vsm puur mama. Vond die pillen zo groot. Nu slik ik gravitamon. En ik slik tarwekiemolie capsules erbij.
Ik had eerst foliumzuur van Kruidvat. Nu van De Tuinen. Potje met 250 pillen. Hoop dat dit m'n laatste potje is
Kruidvat zwanger tabletten (dat is met foliumzuur) Omega 3 visolie van de tuinen Tarwekiemolie van kruidvat Vitamine e van kruidvat Heb ook een tijdje granaatappelsap gedronken.
Ik slik gewoon foliumzuur van de etos. en tarwekiemolie plus multivitamine.. maar dat helpt nog steeds niet na 3 maand.. daar ben ik dus niet zo precies meer mee
Ik moest stoppen van mijn gynicoloog om al die pillen te slikken,ze veranderen toch niks zei die,beste is om gezond te eten ,groenten fruit en een goeie steak .de pillen belasten alleen maar je maag zei die ook nog.daar moet ik hem wel gelijk geven ,want van mijn maagpijn was ik verlost na stoppen met die pillen.nou ja iedere zijn mening en ieder zijn gynicoloog.(hij is een oude man die graag alles natuurlijk behoud,en heb er naar geluisterd )
Maar slik je dan geen foliumzuur Nimisis? Nou, dat risico wil ik absoluut niet lopen hoor. Overal hoor je toch dat je foliumzuur extra moet slikken. Ik slik davitamon mama plus visolie. Bevalt prima!
Foliumzuur moet altijd bij het zwanger worden! Zeiden mijn fertiliteitsarts in het UMCG, mijn gynaecoloog van het WZA en mijn huisarts in elk geval. Denk dat Nimisis die multivitaminen met foliumzuur bedoelt. Hoop ik. Want zonder foliumzuur wordt de kans op een kindje met open ruggetje een stuk groter. Maar als je gezond eet, heb je die multivitaminen niet perse nodig, maar voor de zwangerschap dus wel foliumzuur. Slikte zelf altijd Dagravit Mama & Baby. Kun je voor, tijdens en na de zwangerschap slikken. Waren tevens geen joekels van pillen.