Morgen eindelijk de eerste afspraak bij de VK, spannend! Morgen ben ik 9 weken en weet dat ik niet teveel ervan moet verwachten maar we zijn in ieder geval weer een stapje verder Hoe was bij jullie de eerste afspraak en wat werd er besproken en gedaan? Bij mn schoonzusje probeerde ze al of ze het hartje kon horen....
bij mij stelde het niet veel voor veel vragen beantwoorden over geschiedenis en gezondheid enz. bij mij was het te vroeg (8 weken) om een hartje te horen en wouden ze dus dat niet doen omdat als je niks zou horen zou je mogelijk onzeker van worden..
Bij mij werd er gewoon gesproken over je gezondheid en allerlei dingen die van belang zijn. Hartje konden ze nog niet horen, Een week later was het pas echt leuk want toen kregen we een echo en was alles goed te zien. Zo;n intake gesprek stelt niet zoveel voor.
om eerlijk te zijn voelde ik me een beetje naar bij intake.. want er werd vragen gesteld die voor mij best persoonlijk waren, en moeilijk over te praten maar wel van belang zeiden ze
Er werden allerlei vragen gesteld over mijn gezondheid, en die van mijn vriend. En onze familie. Daarnaast werd mijn bloeddruk gemeten en mijn gewicht. Daarna kreeg ik een echo om te zien hoe ver ik was, helaas klopte het hartje nog niet.. (ik was pas 5 weken), dus ik mag begin januari terugkomen voor een nieuwe echo.
Hier ook een vragenlijstje bespreken, over gezondheid, wat voor werk je doet etc. Wegen deden ze niet omdat het niks zegt en wij konden wel het hartje horen omdat ik al wat verder was met de intake. Toen kregen we meteen het telefoonnummer van de echoscopiste in het zh om een afspraak voor de 12 weken echo te maken.