Hoi allemaal, Sinds stoppen met de pil geen menstruatie gehad. Af en toe wat krampjes, meer niet. Gistermiddag en avond ineens wat kramp ook lage rugpijn en erg moe. Ik dacht echt nu komt het, was ervan overtuigd!! Nu nergens last meer van en ook geen menstruatie. Pfff vreemd allemaal hoor! 3 okt was mijn laatste menstruatie. Iemand die dit ook zo had?
Als 3 okt je laatste menstruatie was, ben je nu 26 dagen verder en is t niet zo raar toch dat je nog niet ongesteld bent? (Of lees ik het nu verkeerd?)
2 oktober was mijn laatste menstruatie en ik ben vandaag ongesteld geworden en dan had ik een cyclus van 27 dagen, dus ik neem aan dat jou menstruatie binnenkort ook wel doorbreekt. Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus na het stoppen met de pil langer is. Mijn eerste cyclus was ook 35 dagen.
Zo lees ik het ook. Je laatste menstruatie was 3 oktober. De mijne ook, maar ga me nu nog net druk maken over een lange cyclus. Volgens mij komt het dan wel de komende dagen! Succes!
En na het stoppen met de pil is je lichaam sowieso ontregeld en in de war, dus sta er ook niet van te kijken als je de eerste 2 of 3 maanden helemaal niet ongesteld wordt.