Vannacht maar 4u slaap gehad, gevolg lage temperatuur terwijl ik hoopte op een stijging ivm ei. Wat is jullie ervaring bij weinig slaap dat je temp juist stijgt of daalt?
Volgens FF kan je tempen als je in ieder geval drie uur aaneengesloten slaapt. Dus ik weet niet in hoeverre het van invloed is nu. Wanneer verwacht(te) je je ei?
Oh serieus, ik dacht dat je juist wat langer slaap nodig had. Las bij googlen dat je namelijk invloed had, jammer. Verwachtte vanmorgen een stijging. Had zaterdag en zondag positieve ovulatietest. Sinds vorige week donderdag tot gister glashelder rekbaar slijm. Zie kaartje in handtekening ook. Heb altijd wel slome stijging. Naja wacht morgen temp maar even af.
Hey! Bij pcos kunnen de ovu testen vals positief uitslaan he? Ik zie in je lijst idd nog geen tempstijging. Maar als je zondag ene pos test had, hopelijk morgen dan de stijging!!
Bij mij stijgt mijn temperatuur ook altijd langzaam.. De eerste drie dagen na mijn ei echt minimaal en daarna neemt het pas een beetje noemenswaardige stappen. Misschien dat jij dat deze maand ook hebt?
Ik heb deze week 1 nacht normaal geslapen en toen was mijn temp hoog smorgens, de rest van de week minder slaap in uren en temp lager. vanavond maar op tijd naar bed en dan kijken wat hij morgen doet.
Ja daar heb je gelijk in xmoonlight. We wachten rustig morgen ochtend af Vanavond gelukkig op tijd naar bed ! Maar was vooral benieuwd of het juist tot een verhoging of verlaging zou leiden. Thanks voor jullie reacties
@kimmv2 jij hebt ook lange cyclus gehad de vorige keer? Altijd zo lang / onregelmatig? Denk je wel je eitje gehad te hebben nu?
@Help, ik blijk pcos te hebben en ik hoop nu mijn ei gehad te hebben want dan is de kans groot dat ik eind van deze cyclus niet hoef te gaan beginnen met medicatie. Alleen door het te kort aan slaap afgelopen dagen blijft mijn temp best laag dus ik twijffel. De enige nacht die ik goed heb geslapen was de temp smorgens wel hoog.
@Kimmv2; lijkt wel mijn verhaal. Ik moet de 17e aug terug. Dan starten met Provera om menstruatie op te wekken en dan Clomid. Was zo blij dat ik dit weekend vruchtbaar slijm had (nooit op deze manier gehad) en positieve testen! Dat ik dacht komt precies 2 weken voor afspraak uit... dus hoop zo hard dat het aan slechte nachtrust lag. Zo benieuwd naar morgen, fingers crossed. Maar hoezo hoef jij dan niet te starten, omdat je dan toevallig zelf een ei hebt gehad, of omdat je dan misschien kans heb zwanger te zijn? Ik ga namelijk sowieso starten, want dit is pas 2e eitje in 8 maanden tijd.
wij doen op dit moment aan positief denken, ik heb de provera en de clomid al in huis maar als ik nu een eisprong heb gehad(dat weten we volgende week zeker moet deze week bloedprikken hiervoor) dan zou ik mischien zwanger kunnen zijn en als dat zo is hoeven we niet te starten met de medicatie. Mocht het bloedonderzoek nu uitwijzen dat er toch geen eisprong is geweest dan moet ik 14 augustus starten met de provera
Temp vanmorgen doorgestegen naar 37! Dus denk wel eitje gehad. Las ook iets over temp daling ivm geel lichaam??
Ziet er goed uit help! De tempdaling waar jij het over hebt komt tussen 1 en 5 dpo dus zou best kunnen.
Ik zou zeggen dat je je eisprong op dag 24 hebt gehad, want 24-48 uur na je positieve ovulatietest springt je eitje. En in verband met je vruchtbare slijm. Zoals ff het nu aangeeft heb je na je eisprong nog een positieve test en vruchtbaar slijm gehad, dat is niet logisch.
Ja Nana dat denk ik ook, ik hoop dat morgen (3e dag) mijn temp weer zo hoog is, dan haal ik de positieve test van de zaterdag er denk ik uit. Ik hou voor het test gewoon dag 24 aan. Dan mag ik op mijn 30e verjaardag (mits nog niet ongesteld) testen. Zou een super mooi cadeau zijn!
Thanks lief! Wat is er met jou temp gebeurt? Erg laag vandaag.. Innestelingsdip of voel je al menstruatie aankomen?