Hoi lieve dames, Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en ik vind het super spannend! Ik kan me nu al twee dagen op helemaal niks meer consentreren en zit alleen maar als een soort debiel voor me uit te staren. Het ene moment ben ik er echt super blij mee en wil ik het van de daken schreeuwen, en het andere moment dent ik; oh jee, waar ben ik aan begonnen ik wil geen lekkende melk tieten en uitschuren tot m'n ooren... is dit normaal? Hadden jullie dat ook toen je er net achterkwam? Liefs Chris
dat nite concenteren en ff niet weten wat te doen en mezelf in de weg zitten, dat herken ik wel ja! haha Maar ik wil je echt wel feliciteren, ik heb me namelijk nog nooit gelukkiger gevoeld. Van harte en wel genieten he?
Hoi Chris, Allereerst van harte gefeliciteerd.. Die twijfels zijn heel normaal.. Elke 'aanstaande' moeder heeft daar volgens mij last van... Ik ook hoor... Maar het gevoel wat overheerst is toch vooral blijdschap... Geniet ervan. Liefs misspiggle
Dankjewel allemaal! Gelukkig ben ik niet de enige dus, die daar last van heeft. Ik ben ook wel heel erg blij hoor. Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat ik de eerste ben in mijn omgeving. Ben net stiekem even baby kleertjes gaan kijken in een winkel bij mij in de buurt en dat helpt enorm. Heb er nu alleen maar zin in. Vind het nog steeds wel een heel bizar idee dat er een klein mensje in mijn buik groeit... Nu hopen dat alles goed verloopt... Heel veel liefs en moge iedereen die graag zwanger wordt het snel worden! Chris
Gefeliciteerd hoor! Die twijfels zijn heel normaal, heb ik ook last van. Het ene moment ben ik dolgelukkig dat ik zwange ben, maar het andere moment denk ik: waar ben ik aan begonnen? Wil ik dit wel? Pijn bij bevalling, bang voor miskraam, bang dat dit kindje dalijk iets krijgt van een ziekte of hem/haar iets overkomt. Heeel normaal En inderdaad over het algemeen overheest de blijdschap gelukkig