Ik ga je hier ook feliciteren hoor! Meid super gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zo ontzettend blij dat het eindelijk gelukt is na zoveel tegenslagen! Geniet ervan!
whaaaaaaaa eindelijk! geweldig funnyme! van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van! heel veel liefs van mounia
Meid ik heb je lang gevolgd en ben zooooooooooooooo blij voor je! Geniet er maar lekker van! Gefeliciteerd! Liefs Pooh
Hier slaat de twijfel toe. Vanmorgen weer getest en het streepje lijkt wel wat lichter als gisteren. Zou het dan toch niet gegund zijn? Ik kan het niet vergelijken met gisteren want die streep is na gistermiddag een heel stuk donkerder geworden.... Pffff....
meid gefeliciterrd en ik zou als ik jou was gewoon morgenvroeg weer eentje doen, maar streep is streep
Nogmaals van harte meid. Je test heb je erg snel gedaan...dus spannend zou ik het ook nog even vinden hoor. Krijg je nog een bloedtest? Dat was na onze behandelingen standaard. Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent en vooral blijft meid. Liefs Elmo