Hoe is het nou? Kom je ook bij de walvisclub kletsen? Speciaal voor zwanger zijn na een vruchtbaarheidsbehandeling......
Oh wat goed zeg! Ik hoop echt dat je snel kunt genieten van een goede zwangerschap en dat je dan eindelijk na zo'n lange tijd jullie wondertje in jullie armen kunnen gaan houden! Van harte proficiat!
Hee meiden, Vandaag mn officiele testdatum. Hartstikke positief! Ik heb het zh gebeld en mag me nu officieel zwanger noemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Van harte gefeliciteerd! Poeh, jullie geduld is wel op de proef gesteld hè? Geniet er maar lekker van! Liefs Pupke
Had ook al in ander topic geschreven, maar hier nogmaals............van harte proficiat meid! Helemaal geweldig nieuws zo voor het nieuwe jaar!
Meid nu echt gefeliciteerd! Helemaal geweldig! En als je zin hebt, kom je dan kletsen bij het walvistopic?
Meiden hartstikke bedankt voor jullie lieve woorden. Ik besef het nog steeds niet helemaal hoor. 1 Emmy teruggeplaatst en zwanger van een tweeling. Ben nog steeds in shock!