Ronde 4 eerste kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Regenboogje, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee, alleen een vriendin weet ervan, maar dat kwam omdat we samen op die dag in de Efteling waren en het natuurlijk wel over kinderen e.d. ging. (We zijn in mei getrouwd en zij in sept en we hebben allebei dit jaar een huis gekocht, dus wat dat betreft wel in dezelfde fase)

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

even een stomme vraag ik heb hem ook al ergens anders neer gezet. ik weet niet zeker of ik maandag of vandaag of mogelijk wel morgen mijn ei heb. vandaag al wel met man geklust alleen nu heb ik last van mijn buik en wil graag in bad kan het kwaad denken jullie

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hallo meiden!

Ik nu in ronde 3, dus misschien naar ronde 4, maar misschien ook niet...;)
    Yep, ik zit op het wachtbankje.. En het duurt laaaaaaaaaaang! haha

Ik vertel mijn man alles! Hij reageert vaak heel nuchter, maar volgens mij alleen om mij met m'n beentjes op de grond te houden! zelf zit ie net zo in spanning! haha:D

Ik merk wel dat ik rustiger ben dan in de eerste ronde.. Totdat ik ongeveer een week voor nod zit, dan gaat het kriebelen en word ik helemaal ongeduldig..

Deze ronde merk ik eigenlijk nog niks...

Greetz Bianca

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Bij ons weet niemand dat we al bezig zijn...
    We hebben al wel door laten schemeren dat we dit jaar ermee willen starten.
    Maar voor nu is het nog ons geheimpje!;)

Lijkt me ook best vervelend als je steeds van die vragen krijgt. ;)

5. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Hier weten een paar vriendinnen het, vzijn dan ook vaak bezig of hebben net kinderen gekregen. Probeer het verder zoveel mogelijk geheim te houden. Maar wil nog weleens mijn zwanger worden pillen laten slingeren of deze site open hebben staan als er mensen op bezoek komen, dus dat gaat niet altijd even geslaagd.

Mooi Jeem en anderen dat julie elkaar op de hoogte houden en hij je/jullie ook kan steunen en met beide benen op de grond kan houden. Ik vertel mijn vriend alleen van de ovulatie, daarna niet meer al teveel, maar heb ook geen idee hoe ik kan weten dat ik een innesteling heb.

Succes met vrijen en wachten allemaal!!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Bij mij weet mn moeder dat we er hard mee bezig zijn.

Verder hou ik mijn mond lekker dicht :D

7. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hoi ik sluit me ook aan, ik ben ook in september begonnen, dus ronde 5 nu. De eerset maand was ik echt verschrikkelijk veel er mee bezig, ik vond het zooooooo spannend. Nu probeer ik er wat minder mee bezig te zijn, maar vind het af en toe nog erg lastig. een vriendin weet het, maar verder niemand, en des te langer het duurt, des te moeilijker ik het vind om mn mond te houden,merk ik.:D.
    Ik heb nog lang niets te klagen,maar al mijn vriendinnen waren snel zwanger, hebben kindjes, en 1 (de laatste) is nu zwanger de 1e maand al......dus dat het voor ons ronde 5 is...begint toch een beetje te knagen. Maar goed, het maakt niet uit, hopelijk gaat het lukken, en dan doen de maanden er niet meer toe. Wij hebben op het moment wel erg stressvolle tijd (mijn moeder is ernstig ziek), en dat heeft denk ik ook wel zn uitwerking op mijn lijf. Ik zou het zoooo fijn vinden om haar te kunnen vertellen dat ik zwanger ben, en dat ze het ook nog mag meemaken....dat maakt mijn ongeduld wel groter merk ik:). Er is trouwens een topic geopend, met wie er in de hoeveelste ronde zwabger raakte, het viel me op dat er heel veel de 1e of 2e maand al zwanger waren. Fijn voor hun iniedergeval.Nu wij nog meiden!!!!!;):D:D, liefs Vita

8. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0

Hoi meiden
    dat was ook een beetje mijn reden voor openen van deze topic.
    Van familie horen we veel 'ongeplande' zwangerschappen (ofwel 1x gelijk raak) of 1e maand na pilstop. (oa schoonzus en nicht)
    Nu weet ik dat er heus wel meer zijn !
    Ik nu ook in vruchtbare dagen, dus spannend!
    ik merk dat er wel al meer regelmaat komt in mijn cyclus, fijn dat alles 'werkt' !

En lautje ik zou niet weten wat er kwaad kan met een bad nemen, tenzij je misschien bang bent dat echt direct na het klussen alles er weer uitzwenmt? maar dat lijkt me stug, en als je zegge om de dag klus, is er toch wel 1 zaadje dat doorzwemt van de 400.000?
    Ik zou me daar niet druk om maken. en ontspanning bevordert juist zwanger worden.
    Geniet ervan meid! 1 tip gebruik niet te heet water

Van mij weten t trouwens 3 vriendinnen waarvan 1 er zelf ook mee bezig en een zwanger. me moeder vertel ik pas met echo want die kan echt haar mond niet houden!

succes allen!
    liefs regenboogje;)

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha ja mijn moeder ook niet hoor ( kortom half nederland weet nu dat we "bezig" zijn...) alleen durven ze het niet tegen ons zelf te zeggen hahaha

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ben gister niet in bad geweest ik kreeg het niet voor elkaar.bang voor weet ik veel.
    ik heb vandaag al de hele dag een super gelukkig gevoel een beetje eng bijna. dit is erg prettig om te hebben al zeg ik het zelf.

ik sprak net een vriendin en die vertelde dat ze het aan het proberen zijn net zoals wij?? Toen kon ik het niet meer voor me houden.

ik hoop gewoon nog even lekker door.

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Dan zou ik me ook niet in kunnen houden lautje!

Mijn schoonzus is nu zo'n 3 maand zwanger en ik moet echt uitkijken dat ik me niet verspreek! Vooral als ze met 'kwaaltjes' aan komt zetten. Hahaha het meeste heb ik hier al gelezen of ergens anders op internet. Maar ja, voor zover zij weet zijn wij nog niet bezig! En dan kan ik natuurlijk niet steeds zeggen: ohhh maar dat heb ik daar gelezen, dat is heel normaal als je dat hebt of iets dergelijks! haha:D

Ik hoop zo dat het snel raak is! Voor iedereen hier trouwens!
    Dan mag ik het wel vertellen van mezelf..

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    en ook ik heb plaats genomen in ronde 4 :)

Vanmorgen ongi geworden.

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

jeem wat een baal voor je. nu op voor ronde 4. hopen dat je snel weer kunt beginnen met klussen.

Ik heb de hele week wat af geklust omdat ik geen idee had van mijn eisprong zit ik nu op 25 dagen of 32 of iets er tussen in.
    nu geloof ik dat ik hoe dan ook mijn ei gehad moet hebben.
    maandag begon ( toen zag ik het) ik met plakkerige afscheiding en dat heeft tot woensdag aangehouden. dus die dagen goed geklust en donderdag ook. gister was het wit maar niet meer plakkerig en vandaag lijkt het wel minder

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeem, wat balen joh! Op naar een volgende vruchtbare ronde!

@Lautje, hopelijk was het voldoende en heb je over een paar dagen een mooie positieve test in handen!

15. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hoi, ik ben al in september 2008 gestopt met de pil en in augustus 2009 begonnen met Clomid. Zit nu in ronde vier. Eisprong hopelijk vandaag en wie weet over twee weken goed nieuws. Heb wel al een afspraak bij de fertiliteitspoli voor na ronde vier. Dat heeft wat wrangs vind ik....

16. lautjep

lautjep Niet meer actief

banne ik denk dat je eerder bnt als ik. ik wil wel daarna

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ook wij zitten in ronde 4......in ronde 3 zwanger geraakt maar helaas uitgelopen in een vroege miskraam met 5 weken, dus wij zitten ook weer in een nieuwe ronde.

Mijn NOD zal rond 4 februari zijn.

18. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hee Kwebbelsnoes, wat balen van die miskraam! Hopelijk is het je deze keer wel gegund.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    dat hopen wij ook.....we weten in ieder geval dat we samen zwanger kunnen raken, is toch ergens wel een geruststelling, ondanks dat een miskraam altijd kl*te is....

20. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    ja, kan me voorstellen dat dat ergens wel een geruststelling is. Het lijkt me ook zo moeilijk te begrijpen als je ineens een miskraam krijgt terwijl je net aan het genieten bent van het idee dat je een baby krijgt. Het komt vast goed, hele volksstammen krijgen babies dus jij (en ik) vast ook!

Deel Deze Pagina