Ronde 4 eerste kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Regenboogje, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meiden,

Ik zit ook in mijn 4de ronde. Heb vandaag net zoals Pientje mijn eisprong. Tot dusver klopte mijn cyclus altijd, dus ga er vanuit dat mijn eitje voor vandaag echt klopt.
    Ik hoop het zo graag, want dit is echt de eerste ronde dat we super goed hebben geklust op deze dagen. Anders ga ik ernstig twijfelen aan ons fysieke gestel.

Op hoop van zegen dan maar:D
    Succes allen.

2. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    haha ik ken dat gevoel. Vind dit altijd zulke rotweken, je klust je te pletter, hoopt op een wondertje maar moet dan twee volle weken wachten om er achter te komen of het gelukt is. En na die eisprong week is de zin ook wel een klein beetje over soms...

3. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Ha meiden
    alle in t zelfde schuitje hier spannend
    ik heb ook van de week eisprong gehad
    29e NOD ga de 30 testen.
    en nu wachten, ik duim voor jullie allen
    zou wel heel gaaf zijn als we elkaar straks lekker alle kunnen
    feliciteren!

liefs!

4. ProudMam

ProudMam Niet meer actief

Hoi hoi,
    Ik wil me ook graag toevoegen. Zit nu ook in de 4e ronde. Heb een erg lange cyclus, erg balen!
    Volgende week hopelijk mijn eisprong. Het duurt telkens zo lang!
    Verder gebruik ik wel ovutesten, omdat de cyclussen zo lang duren. Ik wil mijn ovulatie natuurlijk niet missen!!!
    X

5. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik voeg me ook toe bij jullie. Ik zit nu ook in ronde 4. In september ben ik gestopt met de pil. Ik zou aankomende week ongesteld moeten worden. Ik heb geen regelmatige cyclus, dus het is nog even héél spannend.

Op hoop van zegen

Mijn man vertelde me gisteren dat zijn oma en moeder denken dat ik zwanger ben. Hoe ze daar nou op komen weet ik niet maar ik vond het wel leuk om te horen. Nu alleen hopen dat ze gelijk hebben en dat ik zwanger ben.

Iedereen héél véél succes

Liefs D.

6. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Nou meiden, ik zit weer vol ongeduld te wachten tot ik kan testen (NOD is 26 januari). Dat wachten altijd weer....

7. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Hoi meiden,

Nou bij mij is de 4e ronde succesvol geweest, ik heb nl 2 streepjes getest (op inmiddels al 4 verschillende testen)!!!

Hoop zo dat de 4e ronde voor jullie allemaal (of 3e of de 5e voor de 2 anderen) ook een succes mag worden.
    Duim voor jullie!!!
    Succes!!

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

over 5 dagen kan ik testen maar ik kan bijna niet wachten heb zo het gevoel dat ik zwanger ben en niet omdat ik kwaaltjes heb ( voor het eerst een maandje niet). Ik heb ook geeen duidelijk idee waarom ik het denk maar ik denk het. mijn man moet er heel erg om laggen.
    vanaf welke dag zou je iets kunnen zien op de test.

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier ronde 5, maar ik zag al meer in ronde 5, dus mag wel meedoen toch??
    Zitten toch wel ongeveer in hetzelfde schuitje! (Nou mag het wel es raak zijn, maar ik mag eigelijk nog helemaal niet zeuren als je hier rondleest:))

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Isabella Gefeliciteeeeeerd:D!!! Geniet ervan:D

@ lautje ik hoop voor je dat het idd zo is. Er schijnen testen te zijn waar je 4 dagen van de te voren mee kan testen. Die van kruidvat 2 voor 5 euro, maar die heb ik nog nooit in de winkel gezien.

Jemig ik hoop het ook zo graag. Hier nog geen rare dingen, maar goed in feite zijn we pas 3 dagen op weg, hahaha:D

11. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ga nog even wachten met testen dat lijkt mij heel erg verstandig. nu maar hopen dat ik dat morgen ochtend kan. ik hoop het wel. ik blijf gewoon denken dat het zo is en dan kijk ik dit weekend wel weer verder.

12. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Lautje; spannend!! Hoop het zo voor je (en voor de anderen ook natuurlijk). Altijd moeilijk wanneer je moet testen. Je wilt het wel weten, maar wil ook geen teleurstelling (tenminste dat heb ik zo). Van de andere kant, als je nu test en het is negatief dan kan het natuurlijk over een aantal dagen alsnog positief zijn.
    Veel succes in elk geval.

Ladylola; dank en jij ook heel veel succes met de komende spannende dagen!! Die 2 voor 5 testen zitten in een witte verpakking. Er staat verder alleen maar zwangerschapstest op van het merk Kruidvat, kosten 5 euro en dan krijg je er dus 2.

13. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Van harte Isabella, had wishgirl toch een goede voorspelling gedaan!
    Hier nog ff wachten over 10 dgn testen!

liefs!

14. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Spannend regenboog, hoop het echt voor je!! Las dat je ook met de etos pillen bent begonnen en nu eerdere eisprong en daarmee langere LF hebt, dus dat kan alleen maar gunstig zijn!!

Succes met wachten!

15. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    #55 Regenboogje, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Aahhh ik voel baarmoederkrampen, 6 dgn na eisprong dus MOET innesteling zijn!!! spannend spannend
    dit voelde ik 2 rondes terug ook maar toen liep t toch op ongesteldheid uit....
    Maar nu langere LF hoop ik idd dus gunstiger!
    ik blijf hopen
    zucht nog zo lang tot ik mag testen.
    ik bid dat ik deze week niet ong. wordt!!!

liefs!

16. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    #56 Regenboogje, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Ik hou jullie op dehoogte!
    meiden ook succes!!!

17. ProudMam

ProudMam Niet meer actief

Net een positieve ovulatietest in m'n handen!!! EINDELIJK! Maar vooral ook weer spannend! Wie weet....

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

vandaag een test gedaan en er kwam niets in het scherm. Na 20 min moest ik naar mijn werk. toen ik thuis kwam uit mijn werk zag ik een negatief streepje. IS hij wel goed als het zo laat komt? Het heeft minimaal 30 min geduurd.
    Ik hoop van niet

19. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Tja lastig lautje
    dan zou je even in de handleiding van de test moeten kijken.
    en een negatieve test wil nog niets zeggen kan altijd paar dagen later toch positief zijn. dus ik zou de test over een paar dagen nog eens doen.
    en ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt!

succes!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lijkt me ook lastig. Ik zou het ook een volgende dag of paar dagen later weer proberen. Ik vind het wel heldhaftig van je dat je 4 dagen van te voren test. Ik wacht het liever af tot mijn NOD, want een negatieve test is nooit zo leuk:(

Pff spannende dagen:D. Volgens de calculator zou morgen mijn innesteling plaats moeten vinden. Ik dacht vanmorgen wat trekkend gevoel te hebben bij mij buik. Voelt iedereen wat van de innesteling of is dat niet altijd zo?

Deel Deze Pagina