En ook hier: Zwanger!!! Sorry voo iedereen die al lang bezig is.... Ronde 5 was dus voor mij succesvol!
Regenboogje, gefeliciteerd!!! Het voelt wel heel bijzonder he? Chikai - 28/29 januari - Ronde 5 - ZWANGER!! Girllie23 - 30 januari - Ronde 4 Jippiejee 2 februari -Ronde 5 :x (28 januari al rood) Jeem22 -13 februari - Ronde 4 Banne77 -14 februari - Ronde 4 Lautjep - 18 februari - ronde 6 ( oeps ik mag hier denk ik niet meer zijn) jippiejee - 23 februari -ronde 6 Brenda1987 - 24 februari - Ronde 4 Regenboogje - 29 januari- ronde 4 - ZWANGER!!
2 mensen op roze helemaal leuk voor jullie. ik hoop jullie volgende maand op te kunnen komen zoeken. bij het onderdeel zwanger zijn.
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw op het forum. Ben in oktober met de pil gestopt. Sinds dien vind ik het erg spannend. volgens mij zit ik nu in ronde 3. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hun eisprong kunnen voelen. Ik voel het namelijk, maar de twee weken daarop aansluitend heb ik steeds buikpijn, tot mijn menstruatie. Gelukkig is de buikpijn niet zo hevig. In het begin dacht ik dat ik zwanger was, maar nu heb ik er niet zo'n vertrouwen meer in. Het is alleen heel vervelend dat ik die buikpijn blijf houden. Vorige maanden had ik steeds pijn in het midden van mijn buik en nu zit de pijn veel meer links en krijg ik ook af en toe steekjes links en borrels in mijn buik. Zou dat iets kunnen betekenen of zal het weer niets voorstellen? Moet nog 1,5 week wachten voor te testen. Groetjes Jannique
Welkom Jannique, Ik heb mijn eisprong de afgelopen ronde ook gevoeld, hevige steken en daarna flink buikpijn paar uurtjes. Maar aangezien ik in deze ronde ook zwanger ben geworden, kan ik je niet vertellen of het normaal was dat ik me twee weken soms misselijk voelde enz. Wat ik gelezen heb is dat je eisprong de ene keer links, de andere keer rechts is....
AAAAH zwangere meiden, Van Harte Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! En voor de 'rooien' onder ons we gaan er gewoon weer voor, (ben stiekem ook beetje jaloers hoor maar dat mag toch ook wel?? Binnenkort zij er meiden jaloers op ons hahaha posi-denken hoor!!)
jippie daar gaan wij wel vanuit toch. volgende ronde is het weer mogelijk. ik ga er vanuit dat het een keer moet lukken. ik kan geloof ik mijn eisprong niet voelen. ik heb het nog niet bewust gehad mogelijk volgende maand
Ik denk dat ik mijn ei-sprong wel voel, een gemene steek in mijn onderbuik, rond een uur of 7 de 10e dag na menstr. Ik ben nogal nieuwsgierig dus wil deze maand es kijken of dit nou echt waar is, ik heb ovu-tests aangeschaft en ga es tempen, als dat mijn vermoeden bevestigd dan hoef ik dat nooit meer te doen, dan voel ik het gewoon!(ik zal wel opkijken als het niet zo is haha) Daarna moeten we dus 'gewoon'goed mikken, blijkt al lastig zat hihi. Ach ik ben gek op wiskunde en kansberekening en zo ga ik er mee om, elke maand 20% kans is ook niet veel... (80% kans dar het niet lukt, het moge toch gewoon een wonder zijn dat er uberhaubt zoveel zwanger worden!!!!)
het is nog best een idee om ovu-testen te gaan doen . zal eens even kijken of ik die ook via internet kan bestellen dan doe je het een maand dat is best een goed plan
Dank je! en ja Chikai voelt echt HEEL bijzonder!!! je ook GEFELICITEERD!! En de anderen zullen ook snel volgen, zeker weten!! Ik heb ook de eisprong steeds gevoeld. Voel jij je buik ook al zo erg Ckikai, voel BM steeds samentrekken. Ga dins naar HA spannend zeg. Kan het echt nog zo moeilijk geloven!! liefs
yep op internet, ik heb van sensitest.nl ergens op het forum gelezen dat deze prima bevallen en ook nog niet zo duur. Ik heb ze gister besteld (12 stuks, je moet een paar dagen achter elkaar testen) en had ze vandaag heel discreet verpakt in de bus. Ach baad het niet schaad het niet dacht ik zo (en ik ben gestopt met roken en dat was duurder en dit gezonder, whahaha!)
Ja, ik hoor in een ander topic ook goede ervaringen over sensitest... En Regenboogje; ik voel me bm nog niet geloof ik, ik voel alleen een opgeblazen gevoel nog steeds... en regelmatig misselijk en vooral erg moe moe moe.... Vandaag krijgen we bezoek en verder heerlijk rustig aan!
Chikai en regenboogje, gefeliciteerd!!! Geniet ervan! (hopelijk voor jullie zonder misselijkheid...) Ik heb ook de ovutesten (dipstick) van sensitest gebruikt. Vorige ronde geen knalstreep, ben benieuwd hoe het deze ronde is. De donkerste ovutest gaf wel m'n eisprong aan want ik werd op de juiste dag (helaas!) ongi..
He meiden, ik mag me ook bij het lijstje toevoegen!!!!Zwanger in ronde 5!!!!heel veel succes voor alle anderen die nog wachten!liefs vita
vita wat leuk voor je zwanger in ronde 5 veel plezier tijdens je zwangerschap wij wachten hier vrolijk nog een rondje hopen dat het nu raak is
Hahaha!!! Geweldig dames!! Gefeliciteerd regenboogje, Chickai en Vita!!! Geniet ervan dames!!! Ik ga mijn best doen jullie voorbeeld te volgen!!
waw! super! ik lees net dat je zwanger bent in ronde 4, ik zit nu in ronde 3 en hoop ook echt heel hard. Maar te hard vrees ik!x
Stef2203; mag ik vragen waarom het vanaf jouw derde cyclus ineens zoveel langer werd? Dat lijkt me niet zo prettig....
Hey Chikai, Je mag het best vragen, ik heb alleen geen flauw idee, ik denk dat het door het ontpillen kwam. Ik vond het ook echt heel erg frusterend. Ik was die ronde bezig met ovutesten en kon mijn eitje maar niet vinden. Uiteindelijk de strijd maar opgegeven. Gelukkig was ronde 4 korter en ik hoop dat deze ronde ook weer wat korter wordt Hoe voel je je? Helemaal op en top zwanger?!!
Waaauw ff weekendje neit geweest en 3 zwangere.. GEFELICITEERD Chi Regenboogje en vita heerlijk.. Hier nog geen ongi en ook geen tegen van ongi maar wat niet is kan nog komen na 3x 28 dagen cyclys nu al 2 dagen overtijd heb nog geen test gedaan .. omdat mijn vriend is voor werk van de week van huis dus wilde vrijdag gaan testen als er nog geen ongi is (als ik het zo lang kan vol houden haha.. vast wel wil graag samen de test doen.. Spannend hoor .. Vind het ook wel eng om te testen straks nega.. nou ja zien het vrijdag wel of eerder als de ongi komt.. ik hou jullie op de hoogte.. Verder nog dames met bijna nod al gevoel? Hoe voelen jullie je zwangere dames? Ooow Jippie wat goed ik wil ook stoppn maar het lukt niet! Irritant! Maar ja ga het straks wel weer proberen ! Kiss