hee meiden!! Ben deze maand een beetje onzeker geworden.. had aan het begin van mn nieuwe ronde goede hoop.. om de dag geklust tot de laatste week.. nou had ik vrijdag mn ei. en hebben we woensd. en vanochtend voor het laatst geklust.. (lees; ik ben ziek, amandel ontsteking grr ) dus niet rond mn ei.. nu ben ik echt verdrietig, boos etc.. waarom? omdat ik mn ei heb gemist en nu dus voor mn gevoel 100% zeker weet dat het deze ronde niet raak is.. misschien kunnen jullie me een beetje positieviteit brengen? (A) Is het "erg" als je je ei mist? of kan je ook zwanger raken als je niet op die dagen klust? pff.. liefs xxx
Hey! Volgens mij hoeft dat geen probleem te zijn hoor. 2 dagen voor je ei moet genoeg zijn (zaadjes kunnen 3 dagen blijven leven en zelfs langer!). Daarnaast heb je misschien wel gisteren je ei gehad en is vanochtend ook goed geweest, ei blijft 24 uur vruchtbaar... Dus ik zou de hoop nog niet opgeven hoor! Iets positiever nu?
men zegt dat de eisprong de meeste kans geeft, maar dat is echt niet de enigste kans hoor. je hebt al een paar dagen voor je ei, en daarna trouwens ook, nog vruchtbare dagen, dus kans genoeg er zijn heel veel vrouwen die zo op de eisprong gebrand zijn dat ze al het andere vergeten.
lieverd er zijn ook nog steeds vrouwen die gewoon zwanger raken door de pil heen en die hebben dan ook geen eisprong gehad..... misschien zijn jullie wel heel vruchtbaar en maakt het dus helemaal niet uit,je hebt rond de vruchtbare periode geklust je hebt echt je best gedaan!!!!!!
hoi, hoi je bent idd vruchtbaar rond de dagen van je ei dus zowel ervoor als er naar!!! ik zal voor je duimen meid!!!
Woensdag is prima als vrijdag je ei was dus er is nog hoop. Je bent meest vruchtbaar 2 dagen voor je ei en op de dag van je ei. Alles er omheen niet zo vruchtbaar. Mijn ei springt altijd rond 18:00 uur dus wij timen het altijd de dag ervoor als het even kan. Succes meid en beterschap, balen als je ziek bent. Mijn man was ziek toen we er voor moesten gaan vorige week en dus nu heb ik het dus...grrr.. Charlie