eisprong en canesten gyno creme

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cheerio, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ik vraag het toch maar even hier, gezien ik via Google niet veel wijzer word :D. Gister Canesten gyno creme gebruikt 1 x en vandaag weer, echter vandaag ook eindelijk een positieve ovulatietest :(. Nu ben ik bang dat het de vruchtbaarheid in de weg zal zitten, iemand een idee? Ik heb het wel enkel uitwendig gebruikt dat wel.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Volgens de bijsluiter mag het gewoon gebruikt worden bij zwangerschap, toch? Dan zal het wel goed zitten, helemaal als je het enkel uitwendig gebrukt hebt :)

3. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Bedankt voor je reactie, ja dat vermoeden heb ik ook wel. Als het maar niet zaaddodend werkt ofzo...daar kan ik niks over vinden :(

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Desnoods even de apotheker bellen voor advies?

5. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Voor jouw vruchtbaarheid zal het niet zoveel uitmaken. Voor de zaadcellen lijkt het me minder goed. Maar als je het enkel uitwendig hebt gebruikt dan denk ik dat het geen invloed zal hebben.

6. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het tijdens zwanger willen worden niet aan te raden is, maar wel veilig is tijdens zwangerschap zelf.
    Heb zelf de bijsluiter niet meer liggen. Maar is wel te vinden op internet.

7. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Bedankt voor de reacties, spoel het wel goed weg met water :) haha..en dan zien we maar. Maar vond onderstaande ook nog op een apothekers site, dus zal wel meevallen ;)

"U kunt dit medicijn veilig gebruiken als u zwanger bent, binnenkort wilt worden of als u borstvoeding geeft. Het wordt al jarenlang gebruikt door vrouwen die zwanger willen worden, zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, zonder problemen met de vruchtbaarheid, voor de zwangerschap of voor het kind.

Bent u zwanger? Gebruik dan de vaginaaltabletten of vaginaalcapsules, deze kunt u inbrengen met de vinger in plaats van met de applicator."

Deel Deze Pagina