Hoi meiden, Ik ben nu een kleine 6 maanden geleden gestopt met de nuvaring, om de optie om zwanger te worden open te laten. Ben een maand geleden met de zwanger worden vitamines van de etos begonnen om dat proces te steunen. Maar hoe verder de tijd verstrijkt, hoe erger mijn stemmingswisselingen, verdriet, boosheid, frustratie, irritatie, dwangmatige gevoelens, concentratieproblemen, vermoeidheid, lusteloosheid, gevoel alles niet aan te kunnen alles bij elkaar alleen maar toenemen. Als ik de test doe op pmsinfo.nl zou ik in aanmerking komen voor de ernstige vorm van PMS, want het veroorzaakt ook problemen op mijn werk en als ik niet oppas in mijn familie en relatie. Ik ben nu begonnen een kalender bij te houden om mijn stemmingen bij te houden om in kaart te brengen of deze stemmingen te maken hebben met mijn cyclus. Hebben meiden hier ook deze klachten? Wat doen jullie eraan? Ik lees op internet ook over vitamine B6, teunisbloemolie en Sint Janskruid, maar kan dit kwaad om extra te gebruiken naast de zwanger worden vitamines? Andere oplossing is weer aan de pil, maar die wil ik juist even niet Ik moet er echt wat mee, want zo vind ik mezelf niet eens aardig meer...
ik zou als ik jou was eens langs de huisarts gaan niet alles wat vrij te krijgen is aan voedingssupplementen is goed of mag als je zwanger wilt worden ik heb zelf ook erg last van pms maar neem dat op de koop toe zolang ik zwanger wil worden.verwen jezelf extra op die dagen en probeer geen extra dingen te doen succes ermee