Na eisprong al symptomen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa1986, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb volgens mij 2 dagen geleden mijn eisprong gehad en kreeg eigenlijk daarna al klachten zoals erg gevoelige tepels, veel wit verlies en krampjes in mijn buik. Ook rare plopjes etc. Kunnen dit symptomen van een bevruchting zijn??? Heb het namelijk nog niet eerder gehad. Heb wel eens last van m'n borsten maar nooit langer dan een dag. Ik vind dit zelf ook heel vroeg hoor maar het valt nogal op.

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Je krijgt pas symptomen als je lichaam HCG aanmaakt en dat gebeurt pas bij de innesteling.
    Deze zal vaak tussen de 5 en 8 dagen na je eisprong plaatsvinden.

3. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat kan dit zijn dan??

4. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    En je kan dus niks merken van een eventuele bevruchting?

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen ik zwanger werd van ons 1e kindje heb ik de bevruchting echt gevoelt! het kan toevallig zijn, maar ik riep gelijk naar het klussen! jahoor het is raak! gelijk de pijn van de eisprong weg, en 2 dagen later steken in mijn borsten! witte vloed!
    10 dagen later had ik gelijk, positieve test!
    kan toevallen zijn, maar ik blijf erbij, ik heb het allemaal gevoeld!

6. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het KAN dus wel...zijn er meer vrouwen die hier last van hebben gehad of weten wat het anders kan zijn??

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Heb hetzelfde. Ik weet niet precies wanneer ik eisprong heb gehad, maar vanaf maandag heb ik er echt een goed gevoel bij. Even afwachten...

8. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Het zou wel makkelijk zijn als je het kon voelen.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb het nu ook 2 keer gevoeld met een positieve bevestiging! Vanaf zo'n 2 dagen na het klussen en de vermoedelijke eisprong!
    Ik weet niet of het echt zou kunnen maar ik voelde het dus wel. Zelfde symptomen als bij jou. Krampjes, gevoelige borsten en gerommel in mn buik.
    Succes!! Ik hoop t voor je.

10. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wij zijn ook net begonnen met zwanger raken. Ik kan volgende week donderdag testen. Heb ook verschillende kwaaltjes zoals rommelende darmen, gevoelige tepels en vanaf vandaag ook misselijkheid. Ik hoop echt dat het raak is en dat ik het me niet verbeeld!
    Groetjes

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Klinisch gezien is het onmogelijk om een bevruchting te voelen... er zitten immers geen zenuwen aan een eicel en aan de zaadcel!
    Dus dat de zaadcel de eicel binnen dringt kan je niet voelen.
    Wel kan het zijn door het stijgen van de progesteron in je bloed dat je darmen actiever worden, dat zijn die plopjes die je voelt.
    Ook je tepels worden hier gevoeliger van, alleen zijn dit jammer genoeg geen punten om van uit te kunnen gaan dat je zwanger bent.
    ik hoop het beste voor je natuurlijk :) maar zoals ik zeg, het is onmogelijk om te voelen dat de zaadcel de eicel binnen dringt...
    Wel is de innesteling te voelen trouwens.... niet voor iedereen maar voor een aantal vrouwen zeker wel... hier komt de bevruchte eicel namelijk WEL in contact met zenuwen.

12. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Innestelling kan het niet zijn, daar is het nog te voeg voor. Ik heb deze klachten eigenlijk gelijk na mijn vermoedelijke eisprong gekregen en houden nu al 3 dagen aan. Normaal heb ik dat nooit. Kan het komen door de eisprong? Kan je daarna zulke klachten krijgen dan?

En machtelt en joy, laten jullie even weten of het bij jullie positieve klachten waren ;)

13. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu na 4 dagen heb ik nog steeds deze klachten...toch door de eisprong?

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Toen ik dit keer zwanger werd, heb ik vanaf de mijn eisprong pijn in mijn borsten gehad. Eigenlijk nu nog steeds... :D Heb dat hiervoor nooit eerder gehad, niet bij mijn vmk en ook niet als ik niet zwanger was. Dus of dit toeval is geweest of niet, ik weet het niet. Ik vermoed dat het wel degelijk ermee te maken heeft gehad dat ik zwanger was. Ik hoop dat dit voor jou ook geld... Keeping my fingers crossed!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat de klachten inderdaad komen van hormoon-verandering na de eisprong. Afwachten is het enige wat je kan doen. Ik heb alle klachten al gehad, van net na de eisprong, tot het moment van evt innesteling. Negen van de tien keer is het niks. Maar je kan natuurlijk net de tiende zijn...

Deel Deze Pagina