Sonja en een annoniempje hadden gelijk. Ik ben zwanger. Heb vanmorgen heel duidelijk posi getest. Nu hopen dat alles goed gaat. Het is een beetje dubbel vandaag, want ik heb posi nieuws en mijn paps gaat zo naar het ziekenhuis en daar krijgt hij de uitslag te horen van de scan en bronchoscopie. Hij is weer erg afgevallen heeft veel koorts, we denken dat de tumor weer gegroeid is. Als dat het geval is en ze kunnen er nog wat aan doen, dan gaan we gelijk vertellen dat ik zwanger ben, want dan heeft ie weer iets om voor te vechten. Vorig jaar heeft ie gevochten om onze trouwdag te beleven dan gaat ie dat nu maar doen voor onze kleine. Gr patje.
gefeliciteerd Patje, probeer en toch van te genieten meis, en veel sterkte met je paps, ik duim voor goede uitslagen
Bedankt dames, ik kom nu net van mijn ouders huis af en ze hebben niet echt goed nieuws mee gebracht. De tumor is weer gegroeid en de arts vroeg gelijk of hij nog behandeld wou worden ja of nee. Dat wil hij wel, ze gaan nu overleggen of ze het met tabletten gaan doen of via infuus. Hij moet donderdag weer komen. Als hij 3 maand later pas in het ziekenhuis gekomen was dan zouden ze er niks meer aan kunnen doen. Ik denk dat we vanavond dan maar tegen mijn pa en ma gaan vertellen dat ik zwanger ben. Nu moet ik zo aan het werk, geen zin in, maar ja het leven gaat gewoon weer verder. gr patje.
Jeetje patje wat een vervelende situatie. Bij mij hetzelfde.de dag dat ik posi teste had ik een crematie en de dag erna hoorde ik dat een vriendin leukemie heeft.het is een dubbel gevoel. Je wilt wel vrolijk zijn, maar eigenlijk vind je het niet gepast. Ik wens je heel veel sterkte en feliciteer je met je kleine wonder. Liefs Britt
veel sterkte met je papa ! Gefeliciteerd met je zwangerschap ! 't Is een beetje dubbel gevoel allemaal. probeer dit een beetje een lichtpuntje te laten zijn om moed te vinden vr het nt zo fijne nieuws ! xxxKnuffiexxx
Gefeliciteerd met je zwangerschap probeer er lekker van te genieten, en heel veel sterkte met je vader meid. Liefs M
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En heel veel sterkte toegewenst met je vader. t`Ligt allemaal dicht bij elkaar. hoop doet leven!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En heel veel sterkte voor je paps.en voor de hele fam. natuurlijk.