He meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed. We proberen positief te blijven, je weet dat je weer een keer dat bericht krijgt dat het weer mis is. Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat we deze uitslag zouden krijgen, ik ben ook redelijk rustig. Mijn zus was heel erg zenuwachtig, ik niet. Ik vind het af en toe wel een beetje vreemd, ik had al jaren het gevoel dat mijn vader longkanker zou krijgen, dat kreeg hij. IK had het gevoel dat mijn toenmalige vriend een auto ongeluk zou krijgen, dat kreeg hij, en ook nog op de plek waar ik het zei. Ik had een goed gevoel bij september om zwanger te worden, ik ben zwanger. Soms wel eens beangstigend. Liefs patje.
heel veel sterkte met je papa en natuurlijk ook voor de rest van de fam. en ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap liefs mieke
Patje! Wat heerlijk dat jij ook weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Voor wanneer ben je uitgerekend? Heel veel sterkte gewenst met je vader. Wat een ongelofelijk triest nieuws. Liefs van Tijgertje
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel sterkte met je vader. Dikke kus en Knuffel Fennita
He Patje wat een geweldig nieuws dat je weer zwanger bent! Deze keer gaat het helemaal goed komen meid! Ik hoop alleen dat het met je vader naar wens gaat, hij heeft nu iets moois om naar uit te kijken. Ik wens jullie allebei veel kracht toe!
Gefeliciteerd lieverd! Tevens veel sterkte voor je vader. Ik hoop dat hij de kracht kan vinden om ervoor te vechten! Dikke knuffel
He meiden, bedankt voor al jullie lieve woorden. We hebben het vanavond verteld en mijn moeder dacht dat ik al 3 maand was.hihih, ze dacht, die verteld het nu pas na de eerste echo. Mijn paps werdt een beetje emotioneel maar liet het niet echt merken. Nogmaals allemaal erg bedankt! @ tijgertje ik ben denk ik rond 6 juni ergens uitgerekend.
oh patje, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeleliciteerd meid. Hopenlijk gaat het met je pa allemaal goed komen, heel veel sterkte en kracht gewenst. knuf
Hoi Patje, Van harte gefeliciteerd ! Ik hoop voor je dat alles nu goed gaat, ook met je vader. Misschien dat dit nieuws hem toch wat meer kracht geeft. Liefs Maja
Patje nogmaals gefeliciteerd, ik hoop dat het allemaal goed komt met je vader, wat een verschrikkelijk nieuws weer. Maar wat een geweldig nieuws om te horen dat je weer zwanger bent, hopelijk geeft het je vader wat kracht om te vechten. Veel sterkte en geniet ze van je zwangerschap.