7 dagen overtijd,negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik ben vandaag 7 dagen overtijd maar vanmorgen voor de (ahum) 5e keer negatief getest,mijn nod was 12 nov. en heb 10 nov een ieniminie beetje bruin(srry)verloren,dacht dus dat mijn ongi eraan kwam want heb een paar dagen met ongi gevoel gelopen maar tot nu toe nog geen spoor van een ongi of zwangerschap :( vanmorgen de ha gebeld en die zegt gewoon een week wachten en opnieuw testen(en ben al zo lekker ongeduldig) omdat er miss nog niet genoeg hcg aaanwezig is.iemand die dit herkend of mee heeft gemaakt??

2. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Zelfde hier! 7 dagen over tijd, negatieve testen. Heb wel vijf dagen voor NOD bruinverlies gehad een dag of vier-vijf. Maar was echt geen menstruatie. Heel raar!

3. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

ja verveld he! heb dit ook nog nooit meegemaakt en heb al 3 zwangerschappen gehad..word er niet goed van vn die onzekerheid,heb zoiets van als ik niet zwanger ben laat dan de ongi maar komen maar vanmorgen nog niks en weer een nega test pfff..lastig als je niks kunt doen als afwachten :)

4. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik ben nog nooit zwanger geweest. Afgelopen maand op de helft besloten dat we ervoor gaan, dus de kans is wel heeel klein hoor! Maar toch raar dat ik overtijd ben en negatieve testen. Is niks voor mij! Heb ook sinds twee maanden spotting tussendoor. Deze maand dus twee keer (denk rond mn ei, en vlak voor mn supposed-to-menstruatie..) Denk je dat dit kwaad kan? Weet dat meer vrouwen dat hebben maar ben al drie jaar pilvrij en heb dit echt pas sinds twee maanden... Heb ook constant steekjes links en rechts sinds mn NOD

5. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Gewoon niet te veel aan denken, al is de gemakkelijker gezegd.. Ik had ook plots een menstruatie overgeslagen en exact de volgende maand werd ik wel ongi...

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    ik heb zelf ook 2 dagen voor nod echt een mini beetje bruin verloren en weet dat dit ook innestelingsbloed kan zijn,zolang het maar geen roze/rode kleur is,kan zijn dat er een late eisprong/innesteling is geweest.of ons lichaam houd ons voor de gek of dat er niet genoeg hcg in het bloed zit vertelde de huiarts vanmorgen.het niet weten welke kant het op gaat vind ik zeer irritant haha hoop dat er meer mensen zijn met posieve of negatieve ervaringen:)

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Volgens mij is het nationale maand van "de cyclus in de war". Ik heb t namelijk ook gehad deze maand. Menstruatie zette niet exht door. Begon met 4 dagen coor nod bruinverlies, ongeveer 2 dagen een beetje, daarna 1,5 dag beetje donkerrood bloed maar anders dan normaal, toen weer klein beetje bruin en klaar. Sindsdien 2/3x overgegeven door misselijk, en buikpijn. Maar niks positieve test... Raar!

8. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik wacht het denk ik gewoon een maandje af. Als er dan weer niks komt wordt t tijd voor de dokter!

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik zit ook al 2 weken overtijd, alleen ben ik in augustus met de pil gestopt. Was waarschijnlijk te vroeg blij dat ik niet hoefde te "ontpillen" want werd gelijk ongi. Maar denk dat ik nu nog een tik mee krijg! Het maakt je gewoon onzeker over je eigen lichmaam, dat is het vervelenste.

10. Es86

Es86 Lid

3 okt 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde! Alleen als ik mijn langste cyclus volg ben ik 5 dagen overtijd. Vorige week wat anders gekleurde afscheiding (kan het niet eens bruin noemen) en af en toe krampen.. Elke X dat ik naar de wc ga denk ik: nu ben ik ongesteld! Maar nee hoor..

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zie mijn onderschrift :)
    Op de dag dat ik ongesteld moest worden verloor ik een beetje oud bloed. Maar daarna stopte het. Ben na 10 dagen naar de huisarts geweest, bloed wezen prikken maar er kwam niets uit.
    een week later werd ik ongesteld...
    The female body is mysterious :)

12. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog zo'n verhaal. onregelmatige cyclus, zaterdag bruin slijm, erna alleen bij afvegen lichtbruine afscheiding (2dgn) sinds gisteren geen afscheiding meer. Getest gisteravond negatief...baal van de teleurstelling. Nu dag 32 cyclus.

Die onzekerheid maakt me af en toe gek, bij elk steekje "zou t?" "nee vast niet". de wc is de laatste dagen ook omgetoverd tot inspectieruimte. Pfff

13. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames..srry voor de late reactie..was een paar daagjes weg :)

is er bij jullie al bekend of er een zwangerschap is?of toch een ongi gekomen??

ik ben inmiddels alweer 11 dagen overtijd..vanmorgen toch maar weer een testje gedaan maar again negatief..heb erg veel last van mn onderrug en af en toe pijnscheuten in mn linker eierstok.

maandag moet ik met mn zoontje langs de huisarts en dan ff kijken wat ie zegt.

14. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

vervelend he die onzekerheid!:( ik had 2 dagen voor mijn nod een miniscuul beetje bruin..achterafgezien zou je dan dus kunnen denken aan innestelingsbloeding maar toch blijf ik negatieve testen,wil zo graag zekerheid..als ik niet zwanger ben laat de duiveltjes dan maar komen want deze situatie vind ik niks!ook hier met een dubbel gevoel naar de wc :) mja helaas kunnen we niks anders als afwachten.weet jij inmiddels al meer?

15. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja indd. Laat t dan maar doorbreken. hopelijk weet je maandag meer..
    Nee hier nog steeds t zelfde wel last van steekjes in mijn onderbuik, ook, sinds 2 dagen veel afscheiding..ga morgenochtend weer even testen. Maar aangezien mijn cyclus dramatisch onregelmatig is, geen pijl op te trekken.

16. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik ben nu tien dagen overtijd, gisteren negatief getest (zie ook mn topic onder zwangerschapstesten) en ik dacht gisteren even dat ik ongesteld zou worden, maar niks. Heb spierwitte afscheiding, niet meer dan normaal. Wel sinds gisteren dat mn borsten gevoeliger beginnen te worden (normaal ook rond ovulatie en menstruatie behalve laatste twee cycli) dus ik hoop dat er dan toch iets aankomt. Misschien is mn lijf gewoon een beetje in de war! Ik ga in ieder geval proberen mn testdrang te onderdrukken want heb verder geen symptomen. En ondertussen ook vorlijk verder klussen. Want stel dat mn bruinverlies voor mn NOD toch een mini-menstruatie was zit ik nu op dag 14 in mn nieuwe cyclus. Afwachten meiden!

17. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi.

Ik ben ook 2 dgn overtijd.
    Dit is nu m'n 3de maand zonder pil.
    1ste 2 mnd na 33dgn ongesteld.

We hebben een week na m'n vruchtbare dgn onveilig gevreeen en voordat hij klaarkwam terug getrokken.

Vanmorgen getest en negatief.

Kans is klein toch om op deze manier zwanger te raken?

18. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

GSSDJ die kans is heel klein ja.. Ik en mijn vriend hebben afgelopen maand besloten voor een kindje te gaan. Hiervoor meer dan een jaar 'voor het zingen de kerk uit'methode toegepast. Ben niet aan de pil. Dus die kans is echt heeeeel klein

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    GSSDJ: en als je nu een langere cyclus hebt is er toch een kans dat het raak is.
    er wordt niks voor niks geleerd in school dat terugtrekken geen bescherming is tegen zwangerschap.

20. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Ik heb ook ruim 2 weken negatieve testen gehad terwijl de menstruatie uit bleef. Ik heb er een schat van een dochter aan over gehouden dus hou de moed erin!

Deel Deze Pagina