Nog even wachten! zegt de gyn... wie wacht er mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miepske1980, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zijn hier meer vrouwen die graag zwanger willen worden, maar nog even moeten wachten van de gyn?

Ik wil graag zwanger worden van een 3e kindje. Maar vanwege 2 eerdere keizersnedes moet ik van de gyn 1 jaar wachten. Het eerste half jaar is om, in juni 2015 groen licht ;).

Het lijkt me leuk om in contact te komen met vrouwen die in ongeveer hetzelfde schuitje zitten. Dan kletsen we die wachttijd wel gezellig vol! :D

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    wat jammer, nog geen reacties :(

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ga starten in juli!

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hoi hoi,
    Ik hoef niet te wachten van de gyn maar van mezelf. Heb een dochter van 14 maanden. Zou heel graag weer zwanger worden van de 2e maar ben een opleiding gestart. Deze opleiding zou ik al begonnen zijn in september 2013 maar toen dus uitgerekend van mijn dochter. Opleiding een jaar opgeschoven en september 2014 gestart. December 2015 heb ik mijn laatste lessen. Dus al ik daarna uitgerekend ben is het prima. Nog 4 maanden wachten dan gaan we er voor. Duurt wel lang haha maarja anders heb ik verlenging nodig wil gewoon dat papiertje dan is t klaar.

Lastig he dat afwachten, zeker als je zo om je heen weer steeds mensen hoort in de omgeving die zwanger zijn. Dan krijg ik echt de neiging om maar wel in die vruchtbare week Sex te hebben hahaha

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Verstandig om te wachten om jezelf nog tijd te gunnen om je opleiding goed af te ronden. Dan kun je daarna rustig genieten van de zwangerschap.

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    ohh, en 4 maanden valt wel mee toch... ik zag laatst in mijn nachtkastje nog 3 volle strips van de pil liggen. Daarna ga ik ontpillen... Ik had even het besef dat de tijd toch best wel snel gaat. Waarschijnlijk ook omdat ik met de opvoeding van 2 dochters bezig ben, en ook nog werk en druk met het huishouden ben... voor je het weet is het zover...

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    @ suus, waarom wil/moet jij wachten tot juli? Ongeveer net zolang wachten als ik, ik moet tot juni

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ohja ik ben na de bevalling niet meer aan pil begonnen dus hoef niet te ontpillen of iets. Hier zal de tijd nu ook wel snel voorbij gaan. Komend weekend gaan we verhuizen en dan natuurlijk in huis het een en ander doen. Ook werken en dan achterstand van opleiding inhalen die ik nu door verhuizing krijg.
    Wel weer spannend om er weer voor te gaan dan. Bij de eerste heeft het 9 maanden geduurd voor het raak was. Hoop nu wel iets sneller.
    Ik zie dat tussen jou eerste en tweede wat langere tijd zit, en nu wil je snel op elkaar?

Deel Deze Pagina