Wat fijn meis! Van harte gefeliciteerd. Je geeft me toch weer wat hoop! Ik duim met je mee dat het om de juiste plek zit. Dikke knuffel
Nu kan ik aansluiten bij de positieve verhalen die je indertijd zocht na jouw bbz Het heeft nog 7 rondes geduurd bij mij, maar je ziet...erin blijven geloven! Ik duim echt heel erg dat je de volgende ronde zelf een positief verhaal kan vertellen!
@Meisje93 en @Eendje86 Ja, normaal krijg ik nu een echo op 6 weken. De gyn had me dat aangeraden na de bbz en daar voel ik me zelf toch ook wel het prettigst bij. Alleen belde ik daarnet al naar de praktijk en de secretaresse had geen plaats meer die week Nu moet ik binnen 2 weken maandag terugbellen, omdat ze in die week zelf wel vaak nog wat afzeggingen hebben door mensen die uiteindelijk al bevallen zijn, ofzo. Dus hopelijk lukt het mij om dan een afspraak te krijgen. En anders zal ik wel wat extra aandringen
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 12e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 13e ronde MinnieM, 1e kindje, 8e ronde (5e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde Lisa280887, 29 jaar, 1e kindje, bezig sinds 8-2017 SD90, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11de ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 11e ronde Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 14e ronde (MMM) Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 7e ronde (2e na MA) Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 8e ronde (1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 18e ronde Luna86, 31 jaar, 3e kindje, 8e ronde NOD lijst Juni 13: Krily 15: Elletje 19: Mila27 22: Daantje17 26: MinnieM Juli 2: Luna86 3: BlueEyedSoul88 ?: Jess89 4: Sssannnie 12: huppeldingkje Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: Begin januari '19 Het is een meisje/jongen Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 7 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 13 februari '19 Het is een verrassing SHN, 31 jaar, 2e kindje, 8e ronde (7e na BBZ) Uitgerekend op: 19 februari '19 Het is een verrassing Afspraken Juni 13: MinnieM - intake hsg bij gyn 14: Meisje93 - Intake Moeders voor Moeders 15: Lisa280887 - afspraak huidige arts ivm vervolgstappen en uitstrijkje 18: Eendje86 - controle vk 19: Kimmetjuh90 - controle gyn, kijken of ontsteking weg is 21: SD90 - intake fertiliteitsarts 26: Eerstewondertje - Controle VK (uitslag OGTT indien niet eerder iets gehoord) en 3D/4D pretecho 28: Kimmetjuh90 - afspraak IVF verpleegkundige 28: Meisje93 - 1e echo Juli 6: afspraak gyn voor uitslagen 10: Meisje93 - controle HA 11: Mila27- afspraak gyn 12????. Huppeldingkje echo controle of cystes weg zijn 19: eendje86 - controle VK Oktober 23: BlueEyedSoul88 - Indien niet zwanger, start hormonen + IUI[/QUOTE]
@SHN wat goed!!! Gefeliciteerd! @Meisje93 en @Manna vervelend zeg die bekken- en rugklachten. Hoop dat het niet erger gaat worden! Hoe gaat het verder met jullie? Nog erg misselijk? Hebben jullie het al aan veel mensen verteld in de omgeving? Hier niet zo’n leuk bericht. Vandaag heeft mijn man de uitslag op papier gekregen van de doktersassistente bij de huisarts van zijn zaadonderzoek. Dat het niet goed was wisten we al, maar als ik naar de uitslagen kijk en op internet zoek dan is het echt helemaal niet goed. We zouden obv dit resultaat niet eens in aanmerking komen voor IUI en gelijk door moeten voor ICSI. Dat voelt als weer een extra klap. Vrijdag eerst de klap dat het niet goed was. Hebben we in het weekend veel over gehad en toen dachten we nog dat IUI een optie zou zijn. Omdat het toch al een x gelukt is, dacht ik nooit dat het zaad zó slecht zou zijn.. Maar toch wel helaas. Pfff ik voel me zo verdrietig.
Ach lieverd hele hele hele dikke knuffel! Wat een klap weer! Maar het gaat goed komen, ik heb er vertrouwen in!
Ah balen zeg. Maar zal vast wel gaan lukken om in je 6e week een echo te gaan krijgen. Wat leuk dat jullie ook voor een verrassing gaan. @Jess89 Gaat goed hoor. Vandaag wel wat meer misselijk. Maar nog goed te doen. Mijn ouders weten het. 1 zwager & 1 collega. Daar wil ik het nu wel even bij houden. Eerst maar eens de 12 weken doorkomen. oh nee wat een rotbericht! Wat zijn de waardes dan? ICSI is wel gelijk heel heftig zeg. Hele dikke knuffel! X
Ah nee meis! Ik weet zo goed hoe je je voelt nu! Dikke knuffel❤️ Pak jullie rust en wees lief voor elkaar... er zijn tegenwoordig zoveel nieuwe technieken! Niet in ieder ziekenhuis, maar wel in NL gelukkig en anders Gent/Dusseldorf! Klinkt rot voor nu maar... Hou hoop!
@Meisje93 wat fijn dat de misselijkheid nog goed te doen is! Ja ik snap ook dat je eerst even de eerste 3 maanden afwacht voor je het aan iedereen gaat vertellen. De waarden waren: aantal totaal: 1,3 (normaal is > 40) en VCM 0,23.
Ja er kan nog helaas zoveel mis gaan. Och dat is wel een hele lage VCM Heb je je doorverwijzing al gekregen?
@BlueEyedSoul88 thnx meid! Ja we proberen ook positief te blijven. Alleen de kans is natuurlijk nihil dat het op korte termijn zal lukken. @Lisa280887 ooh dankjewel meid! Ja ik snap nu ook hoe jij je moet voelen! ❤️ Echt vreselijk dat gevoel Er is gelukkig veel mogelijk idd, maar het gaat een lange en moeilijke weg worden
Ja dit gevoel is op zn zwakst gezegd enorm kut... bij ons was helemaal niks gevonden, wij hopen zo dat er een beknelling zit en dat hij het dus wel produceert! En geen genetische afwijking ofzo... Ik hoop zo voor jullie dat jullie een passende weg gaan vinden hierin! Hoe is je vriend eronder?
@Huppeldingkje he wat een teleurstelling, hopelijk is de cyste snel weg. @SHN prachtige test! Nu duimen dat dit kleintje op de goede plaats zit! Gefeliciteerd ! @Jess89 hoh jeetje... Dat is een erg laag VCM... Hopelijk krijgen jullie meteen hulp. Dikke knuffel lieve schat! En veel sterkte, dit zijn echt berichten die je niet wilt horen.
Dat is fijn! Hopelijk kan je er snel terecht! Zodat het traject snel opgezet kan worden. En dan kan het in het gunstigste geval al over 2-3 maanden raak zijn! Ga heel hard voor je duimen meis! Dikke knuffel!