Dat is heel fijn om na het hsg direct de uitslag te krijgen! Afwachtten maar in ieder geval den stapje verder
@MinnieM wat fijn dat jullie geholpen gaan worden. Althans dat de standaard onderzoeken worden gedaan. En dan hard hopen dat de MMM jullie bespaard mag blijven. @marb welkom in NL. Zal wel even vreemd zijn voor jullie. @Luna86 ai dat zou wel echt balen zijn, als je je ei niet kan benutten. @BlueEyedSoul88 wat 'fijn' dat het eindelijk zwart op wit staat! denk goed aan jezelf heh!
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 12e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 13e ronde MinnieM, 1e kindje, 8e ronde (5e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde Lisa280887, 29 jaar, 1e kindje, bezig sinds 8-2017 SD90, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11de ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 12e ronde Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 14e ronde (MMM) Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 7e ronde (2e na MA) Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 8e ronde (1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 18e ronde Luna86, 31 jaar, 3e kindje, 8e ronde NOD lijst Juni 15: Elletje 22: Daantje17 25: Mila27 26: MinnieM Juli 2: Luna86 3: BlueEyedSoul88 ?: Jess89 4: Sssannnie 12: huppeldingkje 14: Krily Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: Begin januari '19 Het is een meisje/jongen Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 7 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 13 februari '19 Het is een verrassing SHN, 31 jaar, 2e kindje, 8e ronde (7e na BBZ) Uitgerekend op: 19 februari '19 Het is een verrassing Afspraken Juni 14: Meisje93 - Intake Moeders voor Moeders 15: Lisa280887 - afspraak huidige arts ivm vervolgstappen en uitstrijkje 18: Eendje86 - controle vk 19: Kimmetjuh90 - controle gyn, kijken of ontsteking weg is 21: SD90 - intake fertiliteitsarts 26: Eerstewondertje - Controle VK (uitslag OGTT indien niet eerder iets gehoord) en 3D/4D pretecho 28: Kimmetjuh90 - afspraak IVF verpleegkundige 28: Meisje93 - 1e echo Juli 3: MinnieM: bloed prikken hormonen. 6: afspraak gyn voor uitslagen 9: Manna - intake en echo VK 10: Meisje93 - controle HA 10: Krily - afspraak fertiliteitsarts 11: Mila27- afspraak gyn 12????. Huppeldingkje echo controle of cystes weg zijn 19: eendje86 - controle VK Oktober 23: BlueEyedSoul88 - Indien niet zwanger, start hormonen + IUI
Lief van je. Al denk ik het niet, snap ook niet waarom ik zo vaak een positieve test heb maar steeds gaat het mis.. frustrerend is het en de blijdschap van een positieve test is veranderd in angst.
Misschien is er iets anders aan de hand dat je testen wel positief uitslaan maar dat er geen zwangerschap is? Wil je absoluut niet tegen het zere been schoppen, probeer mee te denken met je wel vervelend elke x
Nee want ze lopen ook af, anders zouden ze dat ook niet doen lijkt me... en anders zou ik ook niet soms Omo wit testen lijkt me... heb er zelf ook even aan gedacht maar anders lopen testen ook niet op/af/wit. Weet wel zeker dat ze positief uitslaan door een prille zwangerschap maar dat het steeds weer mis gaat. En dat is zeker erg vervelend, ik hoop dat de arts in het andere ziekenhuis wel met ons wilt meedenken en ons hulp wilt bieden zodat het hopelijk ooit wel goed blijft gaan. Wordt er beetje moedeloos van... Iedere x hetzelfde liedje, al wist ik het deze keer al omdat het streepje belachelijk licht was voor 13dpo. Dan heb ik ook liever dat m’n menstruatie zo snel mogelijk komt, zit er nu al de hele dag op te wachten.
@Luna86 ik zie nog niet een echte knaller tussen je testen maar ben niet bekend met deze testen.. maar denk wel dat ie er bijna aan komt.. dus zou vanavond testen, dan knalt ie denk ik wel! @MinnieM fijn dat er een plan van aanpak is! Ben benieuwd!
Oke.. ik heb wel gehoord dat een zwangerschapstest kan reageren op je eisprong en andersom.. maar nog nooit dat hij rondom nod op iets anders reageert dan een (prille) zwangerschap..
@Krily ach nee toch! Zooo balen weer meis! Dikke knuffel! Ooit ga jij die plakker krijgen! @Mila27 het komt wel eens voor dat je hcg-producerend weefsel hebt op je eierstok, een cyste of goedaardige tumor, weet het niet precies, maar heb er ook wel eens van gehoord. Maar dan zouden de testen idd niet op en aflopen en soms wit zijn.. @marb welkom in NL!
@Jess89 dat was even een k.. uitslag! Balen!! @Krily jeetje alweer Wat ontzettend kut zeg! Had je nu al een afspraak bij een ander zkh? @marb welkom terug in NL!
Lief meiden! Jullie reacties doen me goed. @Eendje86 ik heb 10 juli een afspraak in het andere ziekenhuis. @Jess89 ben blij dat dat uitgesloten is met de testen, omdat ze gelukkig ook wel eens wit zijn. Voorderest gebruik ik geen hormonen oid.