Dat is dan fijn! Dus als je via temp een eisprong achterhaalt mag je er dus, ook met pcos, vanuit gaan dat je eitje gesprongen is?
Er zat eerst links een bal met pus en ander vloeistof, nu was links alleen nog wat verdikt (he hoort de eileiders bijna niet op de echo te zien, en dit was bij mij wel t geval) nu zit er rechts een bal met mogelijk pus en bloed of andere vloeistof.. en achter mn baarmoeder was ook iets te zien... dus alles is nu aangedaan...
@Kimmetjuh90 poe dat is niet mooi dat de ontsteking niet weg wil. Hopelijk kunnen ze jullie verder helpen. Succes en een dikke knuffel
Lieve meiden, sorry dat ik wat minder actief meeschrijf de laatste tijd. Wij zijn nu volledig afhankelijk van het ZH en moeten nu afwachten tot we een afspraak krijgen in het andere ZH. Afgelopen vrijdag hebben we een heel fijn nagesprek gehad met onze huidige arts en er is een uitstrijkje afgenomen om te checken of de chlamydia nu actief is, of dat het van vroeger is. Het nieuwe ZH neemt binnenkort contact met ons op om een afspraak te maken. Daar gaan ze kijken of VL uberhaubt wel iets produceert. Pas dan weten we of we doorkunnen of dat we moeten denken aan adoptie. Wij hebben het hele eisprong-testen-en-tempen losgelaten. Heel realistisch: het heeft simpelweg weinig/geen zin. We hebben seks wanneer we willen en als er dan een wonder gebeurt is het super, maar ik acht die kans heel klein. Ik temp nu alleen rondom mijn ei, zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik merk zelf dat het mij zwaar valt, dat zelf niks kunnen en afwachten. We willen helemaal niet die hele mmm, maar het is nodig om hopelijk ooit een kleintje te mogen verwelkomen! Ik lees wel mee, maar ik weet vaak niet wat zinnigs te zeggen de laatste tijd...
Je hoeft toch helemaal geen sorry te zeggen Het is ook gewoon kl*te allemaal. Ik hoop voor jullie dat je vriend nog wel iets produceerd. En dat er nog een kans is, om een kindje te mogen krijgen. Dikke knuff. Wat fijn! Have fun alvast.
He Meis, Heel veel sterkte. Het is ook zo rot en oneerlijk. Probeer de hoop nog niet op te geven. Wellicht kan een gezondere levensstijl iets helpen? Ik verzin nu ook maar ter plekke wat. Liefs en dikke knuffel
@Lisa280887 heftige tijd gaan jullie doorheen! Lijkt me voor je vriend ook echt heel naar, wetende dat het aan jou ligt en dat er ook niks aan te doen is (als de uitslagen hetzelfde blijven). Kunnen jullie er goed over praten? En zou je dan idd willen adopteren? Ik denk dat ik dan persoonlijk liever naar een donor zou kijken.. mijn schoonzus heeft ook geadopteerd maar zijn toch vaak wel kinderen met een rugzakje (die van haar zijn echt mega mega mega druk).. weet niet of ik dat zou kunnen.. knuffel voor jou!!
Wanneer denken jullie dat mijn ei was? Niet elke dag kunnen tempen vanwege mijn nachtdiensten helaas.. ik had op cd 22 buikpijn wat voor mij vaak wel gelijk staat aan een lh piek alleen heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt maar nu ben ik toch ook wel weer nieuwsgierig hoeveel dpo ik ben haha!
Hm ja, nu je het zegt... maar denk zelf dat ie later is gesprongen vanwege die typische buikpijn.. maargoed, ik temp rustig door en zie wel wat het doet..