heh wat jammer nou. Zo'n rare combi, hoe kunnen mensen het lekker vinden. Alhoewel, ze worden nog steeds verkocht. Zal dan wel voldoende interesse zijn.
Tja nou voor mij niet meer Nou wil Ik zo een lekkere dikke bosche bol!!!!!!! Morgen manlief lief aankijken of ik ze mee mag nemen
Gelukkig waren hun er blij mee Ik heb zin in lekkere dingen en als ik het dan heb, ben ik na een paar happen klaar
Dag dames sorry beetje radiostilte hier. ik heb gewerkt of geslapen @Kimmetjuh90 gek om te zeggen maar hopelijk heeft je ongesteldheid door gezet! @daantje wat een mooie testen gefeliciteerd!!! @Jess89 hopelijk snel meer duidelijkheid. Fijn dat de doorverwijzingen er zijn! Chocola en pizza heerlijk maar een combi? Bah lijkt me niet wat, waar haal je dat eigenlijk? Bloemkoolpizza lijkt me wel ok. Wel een leer bloemkoolrijst gehad en dat was prima. De smaak komt toch meer uit wat je erbij doet
Mijn banner loopt niet helemaal goed. Ik ben nu 7 dpo. Ik wacht tot minimaal 12 dpo. Wellicht wel langer... even kijken.
@Daantje17 gefeliciteerd!!! Mooie oploop hoor! Net geen huwelijksnachtbaby @Kimmetjuh90 hopelijk breekt het snel door..en kunnen jullie verder! Spannend!! Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Fijn om te zien dat er toch elke keer zwangeren bijkomen....hopelijk komt het moment dat iedereen op roze staat! ♡
zeker! Extra spannend. @TantePerenboom nu lijkt het ineens sneller te gaan. Qua zwangeren erbij. (gelukkig!) Hoe gaat het bij jou? Merk je dat het er 2 zijn? qua zwaarte en buikgroei.
Haha ja dat merk ik wel! Mijn buik is nu voor mijn gevoel bijna net zo groot als bij mijn 1e zwangerschap met 40 weken Dus het is zeker zwaarder..maar wel goed te doen gelukkig Hoe voel jij je nu?
Oei, dat geloof ik. Maar fijn dat het nog goed te doen is. Hopelijk blijft dit ook zo. Ja goed. Misselijkheid is erg wisselend. Toen bij E. begon het overgeven met 7-8 weken. Dus ga nog niet te vroeg juichen. Medicatie heb ik iig alvast in huis. Voor het geval dat. Over een week de 1ste echo. Begin het nu wel erg spannend te vinden. Toch wel bang aan het worden dat het niet goed zit oid. Maar moet me vast gaan houden aan mijn positieve gevoel.
@Daantje17 gefeliciteerd! Hier is het jammer genoeg niet goed. Sinds dinsdag zeer lichtje (bruin) bloedverlies, maar dat is vandaag helemaal doorgebroken. Dinsdag alvast hcg laten prikken en vandaag nog eens opnieuw om uit te sluiten dat het opnieuw een bbz is. Maar ik ga zelf uit van een 'gewone' miskraam. Een 2e kindje is ons voorlopig nog niet gegund