Oh nee @SHN wat verschrikkelijk voor je Dikke knuffel!!! @Meisje93 hopelijk gaat de misselijkheid meevallen voor je! En hoe gaat het met je bekken? Spannend hoor de 1e echo...pfff dat vond ik ook zo eng!
Ik hoop het! Heb haast een fobie voor overgeven nl. Mwa, op en af. Moet goed op mijn houding letten. En veel afwisselen. Maar dat lukt natuurlijk niet altijd. Dat geloof ik! Gelukkig komt het dichterbij.
@SHN nee zeg wat vreselijk @TantePerenboom hoe gaat ie bij jou? @Meisje93 7 weken alweer. Gaat ook snel zeg! Spannend dec eerste echo
Hier is het ff kut.. om het maar zo te zeggen. Emoties vliegen alle kanten op en moet zoveel afrondende werkzaamheden doen op het werk... de zomervakantie komt eraan en moet zn hoofd erbij houden maar dat lukt niet zo. Vanavond maar weer een kroel-avondje samen❤️
Zo niet leuk dat je de stress van het werk er ook nog eens bij krijgt. Dikke knuff & lekker kroelen vanavond jij. ❤
Hey meis, ik doe inderdaad aan temperaturen. Temperatuur is nog hoog maar heb zelf niet het idee dat het raak is... Hopelijk blijft bij jou de erge misselijkheid weg! Xxx
Oooo nee!!! @SHN dat mag niet waar zijn. Jij bent mijn hoop dat het na de bbz gewoon goed komt. Had je zelf het idee dat de zwangerschap wel goed zat/zit? Hoe hoog was je hcg? Heb je al echo gehad? Of wanneer mag je voor een echo? Xx
Pff lastig meid! Ja pittige weken zijn het he! Omdat ik nu inval maak ik t veel meer van de zoozijlijn mee En Denk ik.Jeetje Wat een werkdruk! Knuffel
Ja al die rapporten, portfolio’s, overdrachten, alles... en ik kan mn hoofd er echt niet bijhouden momenteel... Zal er toch iets op moeten vinden. Misschien een keer in het weekend met stapels chocola achter de computer haha... Hoe gaat het nu metjou?
Ja, ik had er dit keer een veel beter gevoel bij dan vorige keer. Maar het mocht niet baten. Hcg weet ik nog niet. Dinsdag bloed getrokken en deze namiddag nog eens en mag nu morgen bellen om te horen of het gedaald/gestegen is. Maar heb er nu een heel ander gevoel bij dan bij de bbz, dus ik denk dat het dit keer een 'gewone' miskraam is en verwacht dus wel dat het hcg zal gedaald zijn. Nog geen echo gehad, maar met deze termijn zouden ze toch niet veel zien, dus gyn ging de resultaten van hcg afwachten en dan bekijken of er nog een echo moest komen. Morgen zal ik het dus wel weten. Ik houd me voorlopig even recht met het idee dat het wel degelijk mogelijk is om nog zelf zwanger te worden, want omdat ik toch al 1 eileider mis, was er toch altijd wel die twijfel of die andere wel doorgankelijk is. En dat is nu bewezen dat het wel zo is en dat stelt me toch al een beetje gerust.