@Happygolucky wat erg zeg! Sterkte, wat heftig... Hopelijk voel je je snel wat beter! Dikke knuffel @Mila27 inderdaad mooi kaartje, het kan nog steeds...
Ik dacht wat is het stil geworden hier. Maar kreeg weer eens geen meldingen. @Daantje17 mooie oploop. En vandaag je 4 weken behaald. @Kimmetjuh90 ben je inmiddels al ongesteld geworden meis? Irritant hoor dat het nu ineens op zich laat wachten. och @Happygolucky wat heftig allemaal zeg! Toch een bbz. Heel veel sterkte. X Ah balen zeg! Wel weer positief die hoge temp van je. met welke test heb je getest?
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 12e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 13e ronde MinnieM, 1e kindje, 8e ronde (5e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde Lisa280887, 29 jaar, 1e kindje, bezig sinds 8-2017 SD90, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11de ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 12e ronde BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 14e ronde (MMM) Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 7e ronde (2e na MA) Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 8e ronde (1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 18e ronde Luna86, 31 jaar, 3e kindje, 8e ronde NOD lijst Juni 15: Elletje 22: Daantje17 25: Mila27 26: MinnieM Juli 2: Luna86 3: BlueEyedSoul88 ?: Jess89 4: Sssannnie 12: huppeldingkje 14: Krily Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: Begin januari '19 Het is een meisje/jongen Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 7 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 13 februari '19 Het is een verrassing SHN, 31 jaar, 2e kindje, 8e ronde (7e na BBZ) Uitgerekend op: 19 februari '19 Het is een verrassing Afspraken Juni 26: Eerstewondertje - Controle VK (uitslag OGTT indien niet eerder iets gehoord) en 3D/4D pretecho 26: Lisa280887 - uitslag uitstrijkje chlamydia 28: Kimmetjuh90 - afspraak IVF verpleegkundige 28: Meisje93 - 1e echo 29: MinnieM - bloed prikken hormonen Juli 6: afspraak gyn voor uitslagen 9: Manna - intake en echo VK 10: Meisje93 - controle HA 10: Krily - afspraak fertiliteitsarts 11: Mila27- afspraak gyn 12????. Huppeldingkje echo controle of cystes weg zijn 19: eendje86 - controle VK Oktober 23: BlueEyedSoul88 - Indien niet zwanger, start hormonen + IUI
Ja!!! Gister avond kwam het lang verwachtte helder rood, en lande leuk op mn maandverband, heb om 22 uur mn eerste pil geslikt, werd vanmorgen wakker, stond op om te gaan plassen, en ik stond.. en Jezus het stroomde er gewoon uit! Zo voelde t ... en jep ik kon meteen verschonen niks was meer wit! Lijkt erger te worden, maar hopen dat t door de pil gauw afneemt dan maar.. oh 3n heb ZO een buikpijn... werd er gister en vanmorgen echt even niet lekker van.. nergens heb ik zin in... en moet nog huishouden heb ondertussen nog een vriend weten te strikken die de injecties met alle liefde voor me wil zetten, dus ik zit in spanning te wachten op de afspraak de 28ste
Wat fijn dat het eindelijk gekomen is. Maar wel vervelend dat het gelijk zo heftig is. Wat super dat een vriend je wilt gaan prikken. Lijkt me zo niks, om het bij jezelf te moeten doen. Nog 5 daagjes. Wat gaat er dan gebeuren?
Ik krijg dan prikinstructies, de datum voor mn eerste echo, de datum wanneer ik moet stoppen met de pil en beginnen met prikken.
Nee mijn beste vriendin gaat al mee, maar ik ga gewoon goed opletten en luisteren, dan kan ik het hem gewoon uitleggen wat ie doen moet haha zal vast niet moeilijk zijn
Op zich wel goed. Op echo zag hij direct dat ik verklevingen heb. Mijn rechter eierstok plakt tegen mijn baarmoeder, volledig op de verkeerde plaats. Als ik daar een eisprong doe, heb ik dus nul kans om zwanger te worden want t eitje kan nooit opgevangen worden. Ik snap echt niet dat de vorige 2(!) gyns dat dus niet op echo gezien hebben, ferti arts zag het direct. Ofwel is het een gevolg van mijn crohn/darmoperatie ofwel endometriose. Gezien de plaats van de zichtbare verklevingdenkt hij eerder aan het laatste. Wanneer ik mijn maandstonden krijg wordt er een kijkoperatie gepland voor in juli. Ze gaan proberen alles los te branden maar er is geen garantie dat het zal lukken. In het beste geval wordt het daarna nog even zelf proberen, en in het slechtste, bij veel niet te verwijderen verklevingen, direct ivf. Nog een paar weken in spanning afwachten dus, maar op zich ben ik wel blij dat er een duidelijke oorzaak gevonden is. Proficiat trouwens!!
en je zal ws. de prikinstructie ook wel op papier meekrijgen. Als het subcutaan is. Is het niet zo spannend nee. @SD90 och dat is even schrikken! Wat raar dat 2 gyns dat niet gezien hebben. Hoe kijk je tegen de kijkoperatie aan? Nu maar hopen dat de operatie slaagt en dat je geen IVF nodig zal hebben. Dankje!
Ik snap het ook niet, hoe ze dat kunnen missen hebben. Heb niet veel geluk gehad met mijn gyns blijkbaar Ben wel wat zenuwachtig voor de operatie, voornamelijk de verdoving en voor wat ze gaan aantreffen... Maar ben wel blij dat hij direct stappen onderneemt en ik verder geholpen word. Inderdaad duimen dat ivf niet nodig blijkt.
Nou zeg dat. Ja snap ik. Is ook niet niks, maar zeker fijn dat je gelijk geholpen wordt. oh dat scheelt gelukkig.
@SD90 heftig joh! Wel fijn dat er zo snel actie word ondernomen! Ik hoop voor je dat ivf niet nodig is en je gewoon zelf nog even mag proberen.. lijkt me toch fijner..
Ik dacht in de nod groepjes te lezen dat action en Kruidvat niet meer zo fijn zijn? Ik kan me vergissen hoor...Ik vond zelf de Predictor early het duidelijkste, maarja die zijn zo duur om even voor nod te testen haha
Ik heb nog wel een predictor liggen maar die wilde ik idd bewaren tot ik een streepje zag op de action test haha. Als mijn temp morgen nog hoog is test ik met de predictor.. maar denk dat mijn temp morgen wel gezakt is..