Ah fijn zeg! Jij alweer 27 weken, schiet op richting de 30! Nog iets geks uit die suikertest gekomen? Ik mag maandag....
Fijn dat links inderdaad goed is! Ik heb ooit gelezen dat het mogelijk is dat je eitjes aan een kant de voorkeur hebben. Dus dat met name rechts springt. Met bv clomid kunnen ze dan meer eitjes stimuleren waardoor links bv ook vaker springt. Is wel grotere kans op een meerling, overstimulatie etc. Maar er zijn dus wel mogelijkheden. Ik heb zelf namelijk het idee dat rechts bij mij dominant is. Maargoed. We gaan het meemaken. Waarom had jij eigenlijk een foamecho en geen hsg? Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de operatie. Ik geloof er echter in dat het ook bij jou goed komt. Ik ken iemand die ook verklevingen had (ivm endo). Na de operatie is ze snel zwanger geworden....
Dat heeft de arts idd ook bevestigd ivm dominante eierstok. Lijkt ook effectief meer rechts te groeien dan links als ik terugdenk aan de echo's die ik kreeg. Ideaal dus :/ Ik ben er idd wel gerust in dat er nog heel veel mogelijk is. Nu is het vooral met spanning uitkijken naar wat en hoe. Zou gewoon heel graag een plan hebben en van start kunnen. Foamecho wordt in België vaker als eerste stap gedaan omdat het minder belastend is dan hsg (minder pijnlijk en ook geen radioactieve stoffen). En blijkbaar zijn de resultaten even betrouwbaar. Duimen dat de operatie veel goed doet, het verhaal van je kennis geeft me alvast goede moed. Wie weet ben ik daarna ook snel zwanger. Zou fijn zijn. Hoop dat jij ook baat hebt bij je hsg. Je zal alvast wel duidelijkheid krijgen!
Oh ja, nu je het zegt... Ik had precies hetzelfde met onze tweede. Eerste en derde vonden ze wel direct. Da's toch ook gek? Maar mijn man was aan het filmen destijds en heeft m na 3 minuten maar stopgezet, omdat hij dacht dat het misschien niet goed zat.
@Meisje93 gefeliciteerd met je mooie echo! Zal wel spannend geweest zijn dat ze zo moest zoeken maarrr fijn dat je toch een mooi hartje in beeld kreeg! @Kimmetjuh90 gaat snel joh nu al beginnen met IVF! Elke maand is natuurlijk een maand teveel en super fijn dat het snel kan natuurlijk! Wel heel spannend!! Ik ga duimen dat je zwanger terug komt van vakantie! Ik hoop dat wij op korte termijn ook kunnen beginnen
Ja ik had mazzel dat ik al begonnen was met de pil, en dat er nog 1 plekje over was anders had ik langer met de pil door te moeten gaan en had t na mn vakantie pas gebeurt nu er net voor (Als mn lijf doet wat t moet doen)
Termijnecho was normaal bij mijn weten. Maar toen was ik ook veel minder nerveus omdat ik al wist dat het goed zat.
kan die nog gaan veranderen? Of blijft dit de gehele zwangerschap. En heeft dit dan nog gevolgen qua bevalling etc.
Meestal zal de baarmoeder tussen de 12-15 weken 'goed' kantelen, tenzij er een baarmoeder-afwijking aan ten grondslag ligt (heel zeldzaam, en dat zou je bij je vorige zwangerschap gemerkt hebben). Je bent vorige keer vaginaal bevallen, toch?