nou indd! Hoe zal dat toch komen? Ja heerlijk. wat een weertje dit. Vanavond lekker de bbq aangestoken. Jij/jullie?
Zit jij daar ook niet in dan? Zeker praten we hier ook door! Bij mij helpt soms drukke dagen en het mooie weer niet. Dan zit ik wat minder op het forum
Mijn kaartje tot nu toe. Deze maand veel last van pijntjes in mn onderbuik, echt niet grgappig. Sinds dag of 2 is dit zeurend en trekkend in mn linker lies. tempkaartje is nog nooit zo vreemd geweest
Ja inderdaad een behoorlijke dip op 5dpo en daarna wisselend he. Maar je temp nog mooi boven basaal. Wanneer ga je testen of wacht je het nog even af? 12dpo ni toch?
Volgens ff 12 dpo inderdaad. Heb vd week al stiekem getest omdat ik mij gek voelde. Ik wacht het nu gewoon af
Hier is het echt heel druk, ik heb veel gewerkt deze week en gisteravond een feestje tot heel laat (wat eigenlijk niets voor mij is, ben daar niet gek op). En die stomme meldingen... Ik denk er dan toch niet elke aan om hier te kijken als ik geen melding krijg.
Idd een raar kaartje... Aan de andere kant: vreemd en 'anders dan anders' is soms juist heel positief. Ik duim!
Hier volop studie ontwijkend gedrag. Heb een toets na het weekend. Mijn laatste voor mijn opleiding. En moet daarvoor leren. Met dit weer is concentreren en leren bijna onmogelijk... @BlueEyedSoul88 je kaartje zou ik haast hoopvol noemen. Toen ik zwanger bleek te zijn piekte die ook alle kanten op boven basaal. Ik duim voor je. En hopelijk verdwijnt niet iedereen naar de app. Ik zou ze toch missen in dit fijne clubje. Nou poging 100 maar weer tot leren....
Ugh succes! Beloon jezelf ook. Halfuur echt leren en dan met een glas ijskoud drinken even in de zon. Dat soort dingen.
@marb was zeker wel weer omschakelen om weer te gaan werken? Zitten de meiden nu wel op school? Of geef je nog steeds thuisonderwijs? bijna op de helft jij! @MinnieM succes met leren!
Ja, sowieso om verplichtingen te hebben. Kinderen die idd weer naar school gaan (hadden wel de eerste week dat we thuis waren nog vakantie, ik had nog nooit gehoord van de 'junivakantie' maar oké), dus elke dag op tijd daar moeten zijn. Zwemles op zaterdagochtend om 8 uur, dat soort dingen Aan de andere kant geniet ik enorm van nog niet verder gaan met de opleiding, waardoor ik in mijn hoofd veel meer rust heb. Het wordt wel pittig om dat in september 2019 weer op te pakken en dan in november 2019 de stages weer in te gaan, maar voor nu is het heerlijk dat ik geen nachtdiensten hoef te doen. Het werk dat ik nu doe is vooral heel leuk (actrice bij nascholingen voor verloskundigen en vaardigheidslessen geven aan eerste- en tweedejaars op de opleiding) en in principe niet zoveel als afgelopen week. Dus echt wel veel tijd om in elk geval de kinderen bijna elke dag uit school te halen enzo. En inderdaad, bijna op de helft al... Vrijdag 20 weken echo, zoveel zin in. Ik heb echt nog met regelmaat dat ik mezelf moet knijpen en tegen mezelf zeg 'je bent gewoon zwanger!'. Dat het tóch zomaar ineens raak was voelt echt als een cadeautje. Ik vind het lastig om zo ontzettend jubelend te doen, zeker naar de mensen bij wie het in elk geval niet 'zomaar ineens' raak gaat zijn, maar ik gun het jullie allemaal ontzettend!
Wat vliegt die tijd! Je mag gewoon jubelen hoor haha. Het is niet altijd even makkelijk maar dat ligt niet aan “jullie” (lees:zwangeren) En als het even niet makkelijk is hebben we altijd de keus om even afstand te nemen