testje wagen? wauw wat een opbrengst. Nu duimen voor goede bevruchtingen. Fijn dat de punctie meeviel.
Wauw @Kimmetjuh90 wat veel!!! @BlueEyedSoul88 jij houdt de spanning er wel in. Mijn duimen draaien er bijna vabaf
@Kimmetjuh90 wauw wat een hoop eitjes! Nu allemaal nog bevruchten! Ben benieuwd hoeveel je er uiteindelijk hebt. @BlueEyedSoul88 oh spannend!
Snap ik. ik teste ook niet meer iedere ronde. bij de laatste ronde ook pas op 14dpo. Vanwege misselijkheid, anders had ik nog een dag langer gewacht Duimen draaien heeeel hard voor je.
Ja zijn er een hoop, ik weet dat er heus wat af valt Als er tenminste maar iets bevrucht is.. is nog even spannend haha
Is het ook niet gewoon een typisch pcos kaartje? Die schijnen toch ook erg te pieken en te dalen? Heb ik ooit eens ergens gelezen.. die van mij doen dat namelijk ook wel eens...
@Kimmetjuh90 : ieks, spannend zo snel... Horen jullie voor die tijd het aantal bevruchtingen of horen jullie het dan? Succes! @BlueEyedSoul88 : je hebt het vast eerder al gezegd, maar ik kreeg weer geen meldingen, dus heb wat berichten gemist: hoe lang is je lf normaal gesproken en wanneer daalt je temperatuur dan? Het blijft wel spannend hoor! Ik ben wat afwezig dames. Beetje ziek, kinderen vakantie, en dan steeds ook die meldingen niet krijgen. Zo suf, daardoor denk ik er dan vaak niet aan om te checken...