@Huppeldingkje wat een rotnieuws zeg. Gewoon maandag even bellen voor meer duidelijkheid. Hopelijk is de cyste snel weg @Kimmetjuh90 fijn dat alle cryos die je nu hebt onder 1 poging valt.
Ben er nog niet, maar gaat inderdaad langzaam aan weer wat beter. MIjn man is nu weer een week weg, dat geeft mij even tijd voor mezelf, zonder goed bedoelde adviezen en 's morgens het gordijn opentrekken terwijl ik stiekem nog even een uurtje door wil slapen. Zitten hier ook op het wachtbankje vanaf vandaag, en aan het einde van de wachtbank ga ik lekker mijn ouders mee op vakantie. (lang geleden dat ik met ze mee ben geweest.) Kreeg het aanbod van ze toen ik echt op mijn dieptepunt zat. Heel erg aan toe. heel er veel zin in. En wie weet goed nieuws te vertellen dan.
Ik hoop ook dát hij snel weg... T steekt me óók dat dit had voorkomen kunnen worden. Er was een arts die mij een extra hormoonspuit wilde geven zodat ik zowiezo die eisprong kon krijgen.. maar jah ook daar waren ze niet met mekaar eens
Zo heb een geweldig verjaardagsfeest gehad, maar ben nu echt gevloerd, ik zou bij wijze van zo mn bed in kunnen.. en heb hele erge lage rugpijn.. heb heel goed mn gedachte kunnen verzetten, echt super fijn. jullie bedankt voor alle lieve berichtjes!
Gelukkig dat het weer een beetje beter gaat! En lekker vooruitzicht om op vakantie te gaan aan het einde van het wachtbankje!
Fijn dat het toch weer iets beter gaat... En wat lief van je ouders dat je met ze mee op vakantie gaat. Hopelijk lekker je gedachten verzetten en even ontspannen
Ohh dames sorry ik heb jullie verwaarloosd dit weekend @Kimmetjuh90 wat balen van je witte test, maar t was nog best vroeg toch? Wie weet.... Fijn dat je een leuk feestje gehad hebt! @Huppeldingkje getver zeg het zit je echt niet mee Wat klote! Virtuel hug!! @TantePerenboom wat fijn dat het nog zo goed gaat! laten ze je doorlopen tot de meisjes vanzelf komen of wordt je ingeleid? @Meisje93 wat kut dat je nog steeds zo misselijk bent zeg @Mila27 hopelijk gelijk met veel succes! Hier gaat alles redelijk goed. Heb s avonds wel echt last van mn bekken/rug, maar goed hoort erbij. En zowaar is de misselijkheid al een week weg!!! en heel fijn dat de warmte minder is zeg!
Alles goed in beeld kunnen brengen Rechts zitten veel cystes en tot nu toe 3 grotere waarvan 1 van bijna 9mm, nu al op CD 8. Geen idee of dit normaal is Links ook veel cystes en geen dominante follikel tot nu. Baarmoederslijmvlies kleine 3,8mm. PCOS is overduidelijk aldus de Gyn. Donderdagmiddag weer opnieuw een echo Ben erg blij dat het nu allemaal aan het gebeuren is, op naar oktober!
Nou dat hoop ik ook, al heb ik nu wel andere klachten maar dat vind ik lang niet zo erg als die erge misselijkheid!!
Tot ca. 38 weken is het afwachten of ze uit zichzelf komen, daarna wordt ik ingeleid. Dus we wachten voorlopig rustig af Fijn dat je misselijkheid weg is!! Hopelijk blijft zo @BlueEyedSoul88 voor je het weet is het oktober, spannend!! Fijn dat er nu eindelijk iets gebeurt