haha! Ik was ook al benieuwd geworden! Echt fijn dat het balletje is gaan rollen bij je. Gaat de tijd misschien ook wat sneller hierdoor. Of niet?
Fijn dat het weer wat beter gaat, zo te lezen neem je de tijd, goed van je! Lekker even op vakantie! Waar ga je heen?
Jah, door schade en schande wijs geworden. Ik ben geneigd om mezelf voorbij te lopen en dat wil ik niet meer. We gaan 2 weken naar het zwarte woud. Midden in de natuur, camera mee en genieten. Verder ook nog goed nieuws gehad vandaag vanaf 1 oktober een nieuwe baan, dus kan de horeca uit wat ik heel graag wil. Het liefst gisteren nog, maar het einde is in zicht in ieder geval. Heb net mijn leidinggevende gemaild met de vraag of mijn contract per eerst mogelijke datum opgezegd kan worden. Moet zeggen dat deze ontwikkeling een hele last van mijn schouders is.
@BlueEyedSoul88 ik denk dat het eitjes zijn ipv cystes? Cystes krijg je pas als een eitjes tijdens de eisprong niet springt maar groter word door vochtophoping.. en eitjes van 9 mm stellen nog niks voor heb ik begrepen uit het hele ovulatieinductieverhaal.. pas vanaf 10 mm doen ze mee voor de eisprong hihi.. en die gebeurt vaak bij zo’n 20 mm @Elletje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn zeg! Ik ben aangekomen op dag 3 van de clomid, heb wel behoorlijk veel last van opvliegers.. zweet me de pleuris hahaha..
Weet iemand hoe je je kruis kan verschuiven bij ff? Ik temp nog door ook al vond de gyn dat onbetrouwbaar. Volgens de echo had ik eisprong op cd13. Maar ff zet mijn kruis telkens op cd 15... wel weer in lijn met de gyn dat temp niet betrouwbaar is...
Thanks voor de tip. Dat doet hij helaas ook niet. Naja FF is het niet eens met de echo. Ik laat het maar even zo staan.
Haha ja klopt. Ook wat meer zin deze ronde. Ik heb een aantekening gemaakt dat ik echo had en eisprong gezien was. Dus dat is maar even een reminder voor mezelf. Voor de rest laat ik het kaartje zoals het is. Tip nog voor alle ladies... het schijnt dat uit onderzoek is gebleken dat het tot 5 dagen nkan duren dat je temp stijgt na eisprong. Vandaar dat gyns er niet erg op vertrouwen. Ik blijf lekker temperaturen. Maar neem hieruit mee dat ik me niet blind moet staren op mijn kaartje.
Dat verklaart dus mijn kaartje! Voor extra zekerheid zou je evt. nog ovulatietesten erbij kunnen gebruiken.
Ja, goede tip. Daar was de gyn dus erg over te spreken. Ze gaf aan dat uit onderzoek was gebleken dat als je een positieve ovulatietest hebt de kans 99% is dat je eisprong daarop volgt. Dus ik heb al digitale klaar liggen voor aankomende ronde.
Hier is m’n menstruatie doorgebroken, wat een pijn, niet normaal meer. Komende ronde mag ik utro gebruiken