Ik ben zojuist terug gebeld. Thyrax wordt opgehoogd naar 0.050 ipv 0.025. TSH was 9.7. En nu 5.7. Doel is onder de 4 te krijgen. Omdat T4 bij mij wel goed was, is het nog subklinische en hanteren ze een TSH van onder 4. Bij een afwijkende T4 hanteren ze een TSH van onder de 2.5. We gaan nu in ieder geval voor onder de 4. Over 6 weken weer prikken en dan even aankijken hoe ik me voel. Wat mij betreft gaan we voor onder die 2.5.
@MinnieM fijn dat ze excuses hebben aangeboden. Zo te lezen heb je een goed en uitgebreid gesprek gehad. Fijn dat je je steeds beter gaat voelen. Zou goed kunnen dat het daaraan ligt. Het gaat jullie vast en zeker lukken! Hier kwam het ook ineens spontaan na 13 maanden. ik ga zeker voor jullie duimen. Voor iedereen hier!
kijk die is al mooi aan het dalen! Haha snap ik! Hoe lager hoe beter denk je dan weer heh. Hier wordt ik toch weer op schildklier geprikt. Willen het toch even allemaal uitsluiten aangezien ik sinds vorige zwangerschap extreem moe was. kilo's eraan vlogen en er amper vanaf wilden. Vermoeidheid is toen ook nooit meer weggegaan. en begint nu weer heel erg op te zetten. Ik hoop dat de schildklier hier gewoon goed is.
Dat hoop ik ook meis. Het is anders vaak toch iets chronisch wat ik zo allemaal lees.... wanneer zal je geprikt worden?
Ja doen ook gelijk even bloedsuiker en HB prikken. Aangezien ik al 2x flauwgevallen ben & me vaak slapjes voel. ook weer niet gek met wat ik eet en drink. Binnen nu en 3 weken moet ik 's ochtends even een keertje bij de huisarts prikken. Kan tot 9u. Dus even keertje plannen.
Inderdaad even inplannen. Je kunt het maar gecontroleerd hebben hoor! Hier zojuist een update gekregen via de mail: tsh moet onder de 2.5 komen.... ze blijven daar bezig met herstellen. Lets go stomme schildklier. We gaan je aanpakken en hopelijk komt dan die beeb.
Ah duidelijk! nee dat is ook wel logisch natuurlijk! Spannenddd! Gister controle gehad en wat ik vermoedde klopt.. mevrouw is in stuit gedraaid Maar ze heeft nog tijd zat om te draaien aldus de VK
Waaauwwww wat een goed nieuws zeg <3 En dat zo net voor t start van de IUI!!! Superrrr Gefeliciteerd meid! Ga straks even verder bijlezen, jullie hebben teveel gekletst haha
Ach zal vast wel wat aankomen straks. Bij vorige zwangerschap 30kg. Dus geloof niet dat ik nu niks aan zal komen. ah balen dat ze in stuit ligt. Hopelijk gaat ze nog uit haar zelf draaien!
haha ja bij mij was t ook lang in de - hoor. Ja ik hoop het ook, heb gisteravond tegen mezelf en de baby gezegd dat ik vertrouwen in mn lijf en haar heb haha klinkt stom he
dat geloof ik! Jij hebt het helemaal erg gehad in het begin! Ach dwingen om te eten helpt soms wel. Is juist top dat je er zo'n vertrouwen in hebt. Geeft je ook veel rust.
@marb wat heftig zeg die zorg voor jullie meiden en lastig dat de opvang het zo moeilijk vind! Ze kan er toch niet iets aan doen? @MinnieM Wat fijn dat alles duidelijk uitgelegd is nu (tenminste dat idee heb ik wel) Ik duim zeker voor je dat je de MMM toch niet nodig hebt! @Meisje93 ja HB is dan wel slim idd, ijzertekort is makkelijk op te vangen met tabletten geloof ik! Ja ik moest vorige week nog een keer overgeven, was er gelijk helemaal zo van slag en kreeg echt een flashback, hele dag gejankt ongeveer! Ja eerst was ik me heel druk aan het maken over die stuit, maar dat wil ik niet meer, stress is ook niet goed Idd een hoop verassingen in de lijst! Bij anderen vind ik dat wel leuk, zelf wil ik het toch graag weten haha @Eerstewondertje Hoe is het met jou?
Dames ik lees wel mee de komende weken. Misschien ook wel her en der wat reacties maar wij gaan dit weekend op vakantie en dan neem ik meestal even grote afstand van alles wat digitaal is (althans dat probeer ik haha).
@Eendje86 klopt! Al slik ik nu ook al supplementen waar 100% ijzer in zit. Och dat kan ik heel goed begrijpen! Hopelijk was dat echt de allerlaatste keer! Moest van de week ineens 's avonds overgeven. Dat overviel me ook echt. Al sta ik nog iedere ochtend boven de pot hoor. Haha ja je moet sterk in je schoenen staan om het niet te willen weten. @Manna hele fijne vakantie! Geniet heerlijk van je gezin!
Dankjewel!! Alles was goed....en we hebben een datum voor inleiding!! Zo spannend...ineens zo definitief ofzo De datum houden we nog even voor onszelf (Sorry voor de egopost )
@BlueEyedSoul88 OMG!!! GEFELICITEERD!! Super meis, van harte gegund! Heel fijn dat jullie die hele MMM niet volledig in hoeven! Echt een wondertje dit . Heb je al kwaaltjes? @MinnieM Fijn dat je een goed gesprek met de gyn hebt gehad! ik hoop echt dat je voor 2019 zwanger raakt en de MMM niet in hoeft!