@Meisje93 Op dit momenr zouden we alles willen doen. Valt natuurlijk wel nog te bezien hoe heftig ik de hormonen zal ervaren.
@SJD1988 ja baaldagen zijn heel normaal hoor! Knap dat je er niet in blijft hangen! Kom maar op met roze @SD90 dat klinkt wel als een fijn plan lijkt me? IIG weet je nu hoe het verder gaat! Veel succes bij alles
Ik ga hard duimen dat ivf niet nodig zal blijken voor je Mocht je vragen hebben over ivf, weet je me te vinden
Lief van je! Als het nodig blijkt, weet ik je zeker te vinden! Maar we hopen inderdaad dat het wel zal lukken met iui @Eendje86 Is inderdaad een 'fijn' plan. Geeft wat rust in mijn hoofd. Vind het ook fijn dat hij ervoor gaat zorgen dat ik aansluitend van iui naar ivf zou kunnen zondee wachttijd. Komt hoe dan ook wel goed. Bedankt!
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 17e ronde Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 11e ronde (8e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 15e ronde (MMM) Krily, 24 jaar, 1e kindje, 14e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje,11e ronde (6e na MA) Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje, 9e ronde (1e cryo tp uit 1e ivf) (MMM) Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 21e ronde Luna86, 31 jaar, 3e kindje, 11e ronde SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 13e ronde NOD lijst September 6: huppeldingkje 8: Jess89 13: krily 20: Elletje 21: SJD1988 25: MinnieM 26: luna86 Oktober 2: Mila27 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 4 januari '19 Het is een meisje Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 4 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 9 februari '19 Het is een verrassing Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Uitgerekend op: 1 maart '19 Het is een verrassing BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: Mei '19 Het is een verrassing Bevallen! Afspraken September 6: Krily - afspraak gyn 6: Mila27 - gesprek poli clomid of spuiten? 7: Eerstewondertje - controle VK in ziekenhuis 10: Eendje86 - groeiecho 13: Eendje 86 - controle VK 13: Eerstewondertje - controle VK in ziekenhuis 15: SD90 - eerste follikelmeting 18: Eerstewondertje - controle gyn 19: Meisje93 - 20 weken echo (SEO) 20: BlueEyedSoul88: 1e echo ??.:huppeldingkje. Controle of cyste weg is. 26: Meisje93 - controle vk 27: Eendje86 - Controle VK Oktober 1: BlueEyedSoul88 - Uitslag volgecho’s 2: BlueEyedSoul88 - Startgesprek IUI + Prikles 15: Daantje17 - 20 weken echo
Zo. Ongesteld. Op naar de eerste IUI. Zaterdag clomid starten en volgende week zaterdag eerste follikelmeting.
Hier weer een ei in aantocht. De testjes beginnen nu donkerder te worden. Op CD 13 dus weer keurig optijd. Verwacht vanavond of morgenochtend mijn piek. Maar dat zal ik gaan missen denk ik aangezien ik tot middennacht moet werken vandaag. Gelukkig gisteravond nog even de voorraden aan kunnen vullen, want vanavond/vannacht zal het er niet van komen.
Spannend! Ja natuurlijk wil je het liefst dat het "gewoon"lukt om zwanger te worden, maar zeker fijn dat er geen wachttijd zit tussen IUI en IVF mocht dat nodig zijn!
Ja, inderdaad! Ik ben blij dat ik op de juiste plek, bij de goede arts ben terechtgekomen. Zo voelt het toch.
eerder dan gedacht toch? Nu vol met goede moed de IUI in. Spannend hoor. Veel succes, hopelijk reageer jij niet zo heftig op de clomid. Super! fijn dat je cyclus weer zo mooi op de rit is. Op naar een lange cyclus. Zie net je blog. Wat een gedoe zeg. @TantePerenboom hoe gaat het met je? Worden de laatste loodjes al zwaarder of gaat het nog prima?
UWV is gewoon een schijt organisatie. Die doen alsof ze alles voor je doen, maar ondertussen laten ze je in je sop gaar koken. Ik heb per 1 oktober 2 nieuwe banen op flexcontracten, maar moet blijven solliciteren. Omdat het flexcontracten zijn. Maar er wordt verder niet geluisterd naar hoe je leven er verder uitziet.
@SD90 succes met de clomid! Begin je ook gewoon met 50mg? Hopelijk heb je er niet zoveel bijwerkingen van! @Elletje gewoon wakker maken die kerel haha! Ik ben vanmorgen naar het zkh geweest, gesprek van 1,5 uur gehad en uiteindelijk besloten om toch over te stappen op puregon. Meteen een echo gehad, maar bms was nog erg dik en er was nog iets te zien van mijn vorige eisprong (een omhulsel) dus ze gaan nu even overleggen of ik morgen al mag starten met puregon of dat ze toch nog even een echo willen maken. Maar ze maken normaal de echo op dag 3/4 en ik zit nu op dag 2 dus ze verwacht gewoon dat ik morgen kan beginnen. Als mijn eitje dan groot genoeg is, moet ik pregnyl zetten.. ben zo benieuwd en hoop zo erg dat ik hier minder bijwerkingen van heb!!
Ohh ik hoop het ook voor je meid! @Elletje erg herkenbaar... Ik moet verplicht solliciteren tot ze mn WAZO (uitkering voor zwangeren) hebben goedgekeurd, dat duurt dus tot mn bevalling ong. Dikke doei. Volgende week gaat mn verlof in dan doe ikhelemaal nix meer. @Meisje93 ik denk dat @TantePerenboom aan t bevallen is of al aan het genieten van dr 2 meisjes @BlueEyedSoul88 hoe is het met jou? Nog niet veel misselijker? Ik heb zon last van maagzuur... niets hlept bah (sorry van mn geklaag)
Gisteren een goede dag, vandaag weer drama. Ben erg misselijk, maar niet datbik moet braken. Weer ook even niet meer waar ik het zoeken moet Straks als ik uit werk kom lekker even uurtje op de bank, vanaf 14-15u ben ik gewoon op
Enkele dagen eerder, ja. Maar ben bang dat het weer een valse start is. Vanmorgen behoorlijk wat bloedverlies en nu weer gestopt. Altijd een gesukkel... Hoop dat ik niet terug ga moeten bellen om die eerste follikelmeting te verzetten @Mila27 Ik begin idd met 50mg. Hoop heel hard op minder bijwerkingen dan jou maar heb er wel wat schrik voor. Wat fijn dat je zo'n (lang) goed gesprek gehad hebt! Hopelijk voel je jezelf onder de puregon een heel stuk beter! En duimen dat je snel mag starten.
Herkenbaar! Ik kon wel hele dagen slapen aan het begin. Ah wat naar dat je zo misselijk bent zeg... Dat is zo alles overheersend Helaas weet ik er alles van. Braken begon bij mij met een week of 6/7 maar ik hoop echt dat het je bespaard blijft hoor... Vooral eten wat lukt... en anders naar de huisarts! Misschien dat je emesafene kunt krijgen? Dat hielp bij mn eerste zwangerschap heel goed.
@Mila27 wow! Wat een lang gesprek. Maar wel erg fijn dat ze de tijd voor je namen. Hopelijk reageer je hier een stuk beter op! @Eendje86 hoop het voor haar! Och helaas herkenbaar. Wat gebruik je er nu voor? @BlueEyedSoul88 och nu al zo misselijk. Sterkte. bijna klaar met werken gelukkig. @SD90 nee dat hoop ik niet voor je! Zo vervelend.
Mega vervelend. Maar wel vaak al gehad. Net als ik dan eindelijk denk dat het deftig doorbreekt... Nee hoor, toch niet Vind het dan soms moeilijk wat ik als eerste dag moet tellen want 't is echt rood bloedverlies en niet zomaar wat spotting...