Meid probeer het een beetje los te laten.. ik weet het, dat ik moeilijk.. maar je maakt jezelf gek op deze manier... elke keer voor je NOD al die ‘kwalen’ enz... probeer ze los te laten en er wat minder op te letten, hoe lastig het ook is! Natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is!
@deeerstekeer ik ben het eens met wat er al gezegd is, en het is heel lastig om het los te laten, maar je maakt je eigen helemaal gek, en deze stress helpt niet echt met zwanger worden. Kwaaltjes zeggen helaas helemaal niets, het enige wat je kan doen is afwachten.
Ja en primperan. Alleen emesafene is niet te doen. @Meisje93 Nee geen vaste uren. Had Ik wel maar heb ik eind vorig jaar opgezegd omdat ik.iets anders wil gaan doen. @Lisa280887 komt vast goed!
Goedemorgen ladies, Ik las dat het dit weekend mooi weer wordt. Ik kijk er al naar uit. Verder wat vrije dagen in de aantocht. Hemelvaart, Pinksteren. Moeten jullie werken of zijn jullie ook vrij? Xxx
Hemelvaart vrij ook vrijdags alleen vrijdags smorgens nog wel werken... werk namelijk overdag en Savonds
Goedemorgen! Ik ben met Hemelvaart lekker vrij, de vrijdag moet ik wel werken. En met Pinksteren ook lekker vrij. Heeeeerlijk!! Vandaag 5dpo, merk dat mijn ongeduld weer op komt zetten haha. Nog een weekje wachten
Lekker hè die extra vrije dagen. @Jess89 vreselijk he die wachtweken. Ik ben altijd zo blij als die voorbij zijn.
weekend alleen zondag werken. hemelvaart vrij. maar moet wel die vrijdag,zaterdag & zondag werken helaas.
Ja heerlijk he weer die zomer Zondag vieren mijn man en ik onze verjaardagen met bbq dus prima timing. Ik hoef nooit te werken met die dagen, voordeel van onderwijs