@Meisje93 @Jess89 het is niet anders. Gaan het de aankomnde dagen meemaken. Sta er nuchter in, meer ook beetje zelfbescherming denk ik Wie weet nog een leuke verrassing eind vd week, en anders op naar ronde 13
Oh dames, ik ben niet zo heel veel meer online. Had even tijd voor mezelf nodig. Bij lezen lukt me niet meer. Dus sorry als ik niet op alles reageer.
Besloten om na deze ronde niet meer te temperaturen en geen ovutesten te gebruiken t/m Oktober. Ik ben het wel een beetje zat nu Het is tijd voor rust..
@Elletje begrijpelijk meid! Neem je tijd! @BlueEyedSoul88 he wat balen van je witte test! Temp is idd nog wel mooi, misschien ben je te vroeg.. ik hoop het voor je.
@BlueEyedSoul88 wat balen maar wellicht nog wat te vroeg? Hier nog steeds geen ongie, temp zelfde als gisteren.... Maar negatieve test. Weer verder wachten
Heel begrijpelijk meis. Erg herkenbaar. Soms is het ook allemaal te veel van het goede en lijkt geen zak te helpen. Neem de tijd. Dikke knuffel
Ik wil me er hierna gewoon niet meer actief mee bezig houden. Afgelopen jaar ALLES uit de kast getrokken en niks werkt Dus nu maar poging niets doen tot en met eind oktober, wie weet werkt het. Deze ronde temp ik nog braaf, wat ws nog maar 2 of 3 dagen is
@BlueEyedSoul88 Heel begrijpelijk dat je het allemaal even helemaal zat bent. Hopelijk geeft het niet temperaturen/ovutesten enz je wat rust. En duimen dat het 't komende halfjaar toch nog spontaan lukt. Ik haat die laatste week voor NOD. Je denkt vanalles te voelen, probeert jezelf wijs te maken dat het helemaal niks betekent en toch zit je stiekem keihard te hopen... Wachten is kut.
Die laatste week is inderdaad hel. Die 1e week na ei gaat nog. Maar die 2e week.... pfff Heel eerlijk. Ben blij dat ik gisteren ongesteld was geworden. Eindelijk een eind aan al dat gewacht. Hopelijk bij jou een positieve test.
dikke knuffel! ♡ och dat kan ik goed begrijpen dat je het zat bent. Hopelijk is het deze ronde alsnog raak!
@SD90 jaaa irritant he dat wachten die laatste week... @BlueEyedSoul88 ik snap goed dat je er klaar mee bent testen en tempen, even rust kan ook heel fijn zijn
@BlueEyedSoul88 logisch dat je er even zat van bent en alles even zonder allerlei dingen probeert. Ik duim nog steeds deze ronde voor je en anders hoop ik dat het loslaten snel helpt...