Hi dames, Even nog een laatste berichtje van mij.. Het is hier nu wel pijnlijk duidelijk dat t bloed niet lang Op zich zal laten wachten (Ik verwacht vanavond goed te gaan bloeden) vanmorgen had ik al een heel klein beetje bruinverlies, mn temp is dramatisch laag gezakt (echt nog geen 1x ZO laag gehad op de dag van ongesteldheid of de dag ervoor).. Ik baal een beetje dat ik nog niet goed bloed, want dan had ik vandaag al kunnen bellen met het zkh en had ik duidelijkheid over wat ik nu kan gaan verwachten (ofniet).. als kers op de taart kreeg ik gisteravond een hele leuke mail van mn zorgverzekeraar, dat ik mn gehele eigen risico moet betalen (tja de behandeling en zijn nou eenmaal niet goedkoop) dus daar kon ik nog een regeling voor treffen.. leuke is nou wel dat mn zorgverzekeraar nu wel alles vergoed want ik ben er al doorheen Ik ga nu vooral even aan mezelf denken en mn gezin, mn vriend wil ook dat ik stop met temperaturen, omdat het toch niet werkt, en ik er alleen maar gestresst van word (hij ook trouwens) .. wij hebben er toch geen vat op, om na lot ligt volledig in handen van het zkh... daar moeten we ons dan ook maar echt bij neer gaan leggen. Misschien ga ik wel door met tempen, misschien niet... Ik ga er wel goed over nadenken, maar eerst goed nadenken over wat wij nu nog zouden willen en kunnen gaan doen.. dat is het belangrijkste. Ik heb zo ontzettend veel aan jullie steun en lieve woorden gehad, ik hoop dat deze weg jullie bespaart blijft, want echt.. its a hell of a ride with an unknown ending.. en dat lieve meiden, dat sloopt je, niet alleen jou, maar t kan ook de relatie slopen. Ik verwijt het mijn aanstaande echt niet, want ik wist het vanaf het prille begin van onze liefdevolle relatie, maar dan nog is t wel pijnlijke realiteit als t steeds maar niet lukken wil. Lieve schatten, ik hoop dat jullie allemaal zwanger mogen worden, en dan ook blijven! Het ga jullie goed! Dit is geen afscheid, maar een totziens! Ik kom terug als ik duidelijkheid heb voor mezelf een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Ik wordt er stil van. Heftig allemaal, ik hoop dat het snel duidelijk wordt voor jezelf en je snel met goed nieuws terug komt op het forum. Heel veel succes en dikke knuffel!
@Kimmetjuh90 ah meis! Goed dat je voor jezelf even rust opzoekt. Wat een weg moet je bewandelen he! Het is er zeker een met pieken en een heleboel dalen. Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt en ook een positieve test in handen hebt! Linksom of rechtsom!❤️
Lieve Kim, Het is zo oneerlijk allemaal. Ik hoop je terug te zien maar snap het helemaal dat je afstand neemt en rust wil. Enorm dapper om dit besluit te nemen. Heel veel succes en geniet van de mensen om je heen! ❤️❤️
Bedankt lieverd, ik hoop t ook,hoop dat we nog door kunnen eventueel met een andere behandeling, ik laat het zeker nog weten, maar voor nu inderdaad even rust.. Ik had al een paar dagen niet of weinig gereageerd dus ik was de rust stiekem al wel op aan t zoeken
Jij ook heel erg bedankt voor het altijd er zijn! Ik kom terug! Al is t alleen maar om jou zwanger te zien raken ❤
och lieve @Kimmetjuh90 Wat een tegenslagen allemaal! Hopelijk heb je snel duidelijkheid over hoe of wat! Ik hoop je snel weer terug te mogen zien. Dikke knuff! ♡
@BlueEyedSoul88 hoeveel dagen later kwam jouw ei? Ik moet bloed gaan prikken als ik tussen 5-7dpo zit. En laat het nou net pinksterweekend zijn...
Hmm. Mijn ei komt tussen cd14 & cd17 Komt alleen goed uit, als ei op CD14 springt of vanaf CD18. Gaat dat ook nog spannend worden...
Hier terug van gynaecoloog. Alles is goed. Mogen gelijk weer proberen zwanger te worden, hoeven geen cyclus te wachten. Mijn lijf was alweer bezig met baarmoederslijmvlies aan te maken, dus cyclus is weer op gepakt. Weefselonderzoek was ook positief. Dus geen verhoogt risico op herhaling.
Meiden ik word nu toch wel nerveus over onze afspraak maandag. Ik ben zo bang dat ze ons niet serieus nemen... terwijl ik echt dingen voel en merk aan mijzelf. Ik voelde altijd mij ei heel sterk, nu sinds een paar maanden voel ik het amper. Mn menstruatie is verkort van 4 dagen naar 2,5. Kleine beetjes... technisch gezien zou ik het met 2 tampons afkunnen die 2,5 dag. Zo weinig... Voor mn menstruatie heb ik enorme stemmingswisselingen, voor deze menstruatie was ik vreselijk emo, wist niet waarom maar bleef maar verdrietig. Dit had ik voorheen niet.
Fysiek goed, energie is bijna weer helemaal goed. Mentaal meestal ook goed. Soms komt het besef opeens nog even binnen, maar gaat steeds beter.
Ja ik had het niet verwacht! Ik ben zo bang dat ze ons niet serieus nemen... Goeie tip! Ik heb indd al een lijstje... ook van sinds wanneer mn menstruatie zo kort en weinig is enz...