@Lisa280887 en @Meisje93 dank jullie wel! Ik moet nog even geduld hebben hoor.. vanavond om 18.45 pas
Mag ik even klagen... Ik zit dus leuk te wachten tot t 11 mei is, en dan mag ik weer eitje kijken, tot aan de inseminatie, nou heb ik een vriendin of nahja eigelijk vriendin van mijn vriend, die doet hetzelfde traject in hetzelfde ziekenhuis, zij gaat nu haar 3de poging in, en heeft dus al te horen gekregen dat zij dus een spuit gaat krijgen als dr ei groot genoeg is om m te laten springen... waarom zij wel, en ik niet? Tis t zelfde ziekenhuis en de zelfde behandeling ik vind dit ZO oneerlijk... Dit word mijn 7e poging... waar ik om heb moeten vragen zelf anders hadden ze me een cyclus laten overslaan.. Ik voel.me best verdrietig... Ik heb namelijk geen hoop op dat t op de manier zoals t nu gaat gaat lukken.. Ik denk dat mijn lijf die extra hormoonondersteuning ook nodig heeft.. zij heeft elke poging een positieve test gehad, wat helaas mis gaat telkens.. Ik heb nog geen enkele keer een positieve test gehad, ja een vals positieve test maar dat was t dan ook... bah bah bah... kan wel huilen sorry voor me gezeur.. Moest t even kwijt.. #klaagmodusuit
Wat naar zeg! Heeft ze ook dezelfde arts? Soms zit er tussen artsen ook verschil in wat zij doen mbt de behandelingen... Wellicht nog een keer contact opnemen en dit aangeven?
Zij heeft een vrouwelijke arts en ik heb een man... Ik durf niet zo goed om een andere arts te vragen omdat ik bang ben dan weer helemaal opnieuw te moeten beginnen.. met wachten enzo...
@Eendje86 en en en en en?? @Kimmetjuh90 Oh dat klinkt wel heel oneerlijk inderdaad! Snap dat het verwarring geeft! Maar misschien dat je toch bepaalde informatie mist, waarom de gyn heeft besloten bij haar wel injecties te geven. Misschien a.d.h.v. bloedwaarden ofzo? Misschien dat die vriendin zelf helemaal niet weet dat er een reden voor was, maar dat er echt een medische reden is om te doen? Hier stijgt de spanning weer een beetje. Vandaag 11dpo. Ik heb meestal een korte LF van gemiddeld 11 dagen. Dus verwacht eigenlijk morgen ongesteld te worden. Ik ga morgen mijn temp meten en als ie laag is dan zal ik morgen ongesteld gaan worden. Ik vind het erg spannend weer! Fingers crossed voor een hoge temp morgen!
@Eendje86 wat leuk nog een meisje! @Kimmetjuh90 wat stom zeg, dat ze verschil in patiënten maken. Vooral omdat het bij het zelfde ziekenhuis is en dezelfde behandeling is.