Ronde 6+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 16 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoi allemaal,

Inderdaad een rustigere week gehad (echt wel af en toe gespiekt), ik ga dit proberen vol te houden! Maar ik kon het niet laten even te vertellen dat onze NIPT helemaal goed was. Onze oudste heeft een genetische afwijking, dus dat was echt even spannend. Maar geen gekke dingen, zo zo zo blij mee! :D

En als bonus checken ze hier in de VS het geslacht ook, dus we weten wat we krijgen.
    Nog een zusje voor onze meiden <3 Zo leuk!

@Eendje86 : jullie ook nog een meisje, geweldig! Ik kan je vertellen dat twee meisjes heeeeel erg leuk is. ;) Wel suf, volgens mij denken veel mensen dat we (stiekem) op een jongen hoopten, maar dat was dus echt niet zo. Mijn dochters en ik hadden geen voorkeur en mijn man had zelfs een lichte voorkeur voor een meisje.

@Jess89 : oh, zo spannend! Ik duim heeeeel erg voor je. Ga je bij een hoge temperatuur ook testen? Succes iig! Hoop dat je een beetje kunt slapen ;)

@Kimmetjuh90 : belachelijk, dat zou je ook best gewoon kunnen vragen, toch? Misschien hebben ze een heel plausibele verklaring?

Eerstewondertje en MinnieM vinden dit leuk.
  2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zwanger worden lijst
    Jess89, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde
    Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 12e ronde
    Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 11e ronde
    deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 13e ronde
    MinnieM, 1e kindje, 7e ronde (4e na bbz)
    sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde
    Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde
    SD90, 28 jaar, 1e kindje, 10e ronde
    Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 10e ronde
    D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde
    Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde
    BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 13e ronde (MMM)
    Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde
    Happygolucky, 2e kindje, 8e ronde
    Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 6e ronde (1e na MA)
    Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde (MMM)
    Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 17e ronde

NOD lijst

Mei
    7: D1987
    8: sssannnie
    10: Jess89
    14: Krily
    14: Huppeldingkje
    ??: Elletje
    25/26: Daantje17
    26: Mila27
    28: Lisa280887
    ?: happygolucky
    29: Kimmetjuh90?
    30: Meisje93
    31: MinnieM
    31: deeerstekeer

Juni
    4: BlueEyedSoul88
    6: Manna

Zwanger!

TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk)
    Uitgerekend op: 19 september ‘18
    Het zijn twee meisjes

Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde
    Uitgerekend op: 21 September '18
    Het is een jongen

Eendje86, 2e kindje, 9e ronde
    Uitgerekend op: 17 oktober ‘18
    Het is een meisje

marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze)
    Uitgerekend op: 23 november '18
    Het is een meisje

Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde
    Uitgerekend op: Begin januari '19
    Het is een meisje/jongen

Afspraken

Mei
    11: Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting
    15: Krily - afspraak gyn
    15: Kimmetjuh90 - evaluatie gesprek met arts
    24: eendje86, controle VK
    24: Meisje93 - afspraak gyn
    29: Eerstewondertje - Controle VK

Juni
    1: Loessje1987 - intake vk
    4: eendje86 - 20 weken echo
    13: MinnieM - intake hsg bij gyn
    21: SD90 - intake fertiliteitsarts

Oktober
    23: BlueEyedSoul88 - Indien niet zwanger, start hormonen + IUI

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @marb wat fijn dat de NIPT helemaal goed was!
    Begrijpelijk dat het dan even spannend was
    En wat leuk! Nog een meisje erbij.

marb vindt dit leuk.
  4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @marb fijn dat de nipt goed was, toch spannend dan he!

@Jess89 hoe was je temp vanochtend?

marb vindt dit leuk.
  5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

@marb wat superfijn dat de nipt goed was! En weer een meisje! Leuk!!

marb vindt dit leuk.
  6. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @marb wat fijn dat je nipt goed was! En hoe leuk straks 3 meiden! Kunnen je twee oudste lekker moederen :)

@Jess89 spannend meid ik duim voor je!

@Kimmetjuh90 jeetje wat balen zeg, ik snap heel goed dat je verdrietig bent. Ik zou ook om een uitleg vragen hoor, tenminste zeg ik nu heel makkelijk, maar die stap is best groot ook lijkt me! Knuffel!

Tnx meiden, ik vind het echt lief van jullie dat jullie zo meeleven terwijl jullie allemaal straks een wondertje in jullie buik willen hebben groeien!

marb en Lisa280887 vinden dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb gebelt vandaag, maar moet de echo vrijdag even afwachten en t desnoods aan de arts die de echo maakt vragen of die het na kan vragen aan mijn arts of ik deze ronde al die spuit mag hebben:)

8. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 fijn! Goed dat je gebeld hebt! Heb je dan die afgelopen rondes helemaal geen eisprong gehad?

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jawel, heb telkens een mooie eisprong, afgelopen ronde zelfs een dubbele, maar telkens niet zwanger.. Snap er zelf niks van.. Ik denk toch dat mn lijf dat extra zetje nodig heeft ofzo.. geen idee.

10. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Eendje86 Jaaaaa! Gefeliciteerd! Weer een meisje! Leuk!

@marb jij ook nog een meid! Super leuk! Gefeliciteerd!!

Hier vanochtend helaas een hele lage temp. 36,4. Dus geen twijfel over mogelijk dat het deze keer weer niet is gelukt :cry::cry:.
    Ik ga vanmiddag een afspraak maken bij de huisarts voor volgende week.
    Heb ook een goed gesprek gehad met mijn man. Hij wil het nu ook meer gaan delen met familie etc. Want niemand weet er nog van bij ons en dat is best frustrerend met 2 zwangere schoonzusjes..
    Vandaag maar lekker genieten van het mooie weer en morgen lekker vrij!

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  11. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ach meid... Wat naar zeg :( Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En inderdaad delen met familie/vrienden is echt heel fijn maar ook een stap! Ik heb dat toen ook gedaan na 5/6 rondes en dat terwijl het bij ons daarna nog vrij snel raak was ook.

@Kimmetjuh90 ja dat zou best kunnen dan! Even brutaal vraagje hoor, maar is je man/vriend zijn sperma ook al gecheckt? Misschien heb ik dat gemist. Is je LF lang genoeg?

12. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik ben zo blij dat ik die hsg ingepland heb. Ik heb zo'n rust in mijn lijf gekregen dat we onder controle zijn. Ik slaap zelfs vaster en rustiger.

Mijn vriend bood laatst ook aan om zijn zwemmers te laten onderzoeken. Dus die vraag nemen we mee naar de gyn in juni.

Nu lekker aan het genieten van al het lekkere weer en de rust.

We proberen nog steeds elke ronde, maar ik heb het wel wat meer los gelaten. Wij verwachten begin volgend jaar onze nieuwe woning en tot dan gun ik mezelf de ruimte om zwanger te worden. Met of zonder hulp. Zo'n stip op de horizon doet me goed. Daarna ga ik waarschijnlijk wel wat meer ongeduldig worden. :oops:

Het mooie weer zorgt er ook voor dat ik helemaal lekker in vel zit. Ik heb binnenkort zelfs baby shower van mijn schoonzus die ik niet zo mag, maar zelfs dat kan me niet meer boeien... :rolleyes::roflmao:

Wij komen er wel dames!!!

Manna, marb, BlueEyedSoul88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Lisa280887

Ah nee! Heel goed dat je naar de huisarts gaat meis! En het delen met fam enz is heel fijn... hier weet de nodige fam en een aantal vrienden het ook en het is heel fijn om te kunnen praten erover! Ze vragen er echt niet elke 2dagen naar (bij wijze van spreken), we weten ook wel aan wie we het verteld hebben en aan wie niet haha!

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  14. Lisa280887

Wat fijn dat je rust hebt gekregen meis!! Hou dat vast!❤️

MinnieM vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn vriend is onvruchtbaar dus wij gebruiken donorzaad van t ziekenhuis, en mijn LF is 13 dagen op dag 14 telkens ongesteld :)

16. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hier ook heel lang getwijfeld om het te delen met familie (ouders, schoonouders, broers zussen) en uiteindelijk toch gedaan. Dit gaf zo een opluchting! Ook geen vragen meer want wij zijn nu bijna een jaar getrouwd en ze verwachten toch dat er een kleintje komt... Bij ons heeft het heel positief uitgepakt!

Lisa280887 vindt dit leuk.
  17. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ah zo, nou hopelijk helpen ze je snel verder meid!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  18. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Lieve dames, ik lees en leef met jullie mee. Wat een spannende berichten weer!

Hier nog steeds aardig relaxt, gaat steeds gemakkelijker gelukkig. Natuurlijk ben ik er nog wel mee bezig maar niet zo veel meer als voorheen, ik was (bijna) geobsedeerd :roflmao:

Veel zwangeren en verse mama's hier in de omgeving wat het niet even makkelijk maakt, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Het leven van anderen staat niet stil omdat het hier niet wil lukken :rolleyes: En terecht ook, gelukkig maar, anders wordt het zo'n saaie stille wereld.

Menstruatie is hier al weer zo goed als over. We zien wel hoe het allemaal loopt :) Deze week veel wisseldiensten (dag avond en 2 nachten) en volgende week idem. Dus niet al te veel tijd om over dingen na te denken of te piekeren, al heb ik die momenten nog wel..

In de tussentijd ook nog druk bezig voor de vakantie (jaaaa volgende week vrijdag vertrekken we al!) die inene heeeeeeel dichtbij komt :eek::p

MinnieM vindt dit leuk.
  19. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier ook weinig actief op het forum op moment,maar lees wel mee hoor. Nu lekker in de tuin in het zonnetje. Straks nog even aan mijn scriptie werken. Maar dat is erg lastig als het zo’n mooi weer is. Hier nu in de 3 week na curettage dus vanaf volgende week zou ik een menstruatie kunnen verwachten, maar ga er vanuit dat dat nog wel een paar weekjes gaat duren.
    Gisteren mijn jurk en schoenen voor mijn geregistreerd partnerschap gekocht. En als je je moeder in tranen hebt op moment dat je je pashokje uitstapt weet je dat je de juiste jurk hebt gekozen. Zelf mijn schoonmoeder heeft gelijk alle jurken die ze kn handen had laten vallen. Bijna alles is nu geregeld voor 8juni.
    Nu druk bezig met shoppen voor de ‘honeymoon’ naar Amerika Lekker online. Bikini’s, bergschoenen, zo nog even wat kleding erbij bestellen.

Manna en MinnieM vinden dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Jess89 : Neeee wat jammer :( ik had het zo gehoopt...
    Lijkt mij ook wel heel fijn om het meer te delen. Houden mensen toch meer rekening met je. En je had misschien een mooi beeld van een verrassing ofzo, maar als mensen toch eigenlijk steeds al op nieuws zitten te wachten dan wordt het alleen maar ongemakkelijk...

Deel Deze Pagina