Ik had vanmorgen een hogere temp (37,0) maar ben 1 keer naar de wc geweest.. dus heb hem op discarded gezet.. rare is wel dat we sinds vannacht weer onder een dunner dekbed liggen en met het raam open.. dus vond het wel opvallend dat hij, ondanks het open raam, zo hoog was.. even afwachten wat het morgen doet..
Benieuwd wat je temp morgen gaat doen. Een open raam zou geen invloed moeten hebben op je temp heb ik begrepen
Een dunnere deken ook niet? Ik ben ook erg benieuwd.. want dat zou betekenen dat ik helemaal niks van mij eisprong heb gevoeld...
Snelle update. Begin vd Vanavond met spoed opgenomen in ziekenhuis. Vanwege enorm bloedverlies dat niet meer wilde stoppen. Spoed curettage gehad en nu op zaal. Waarschijnlijk vanavond nog naar huis.
@Elletje heel veel beterschap. Dat het nu allemaal afgelopen mag zijn en je weer snel verder kunt. Xxx
Jeetje wat heftig zeg! Hopelijk kun je snel lichamelijk herstellen! Pak je rust! Is je man alweer thuis? Knuffel en sterkte
Ik haal hier ook geen ei uit.... Willen jullie ook eens meekijken... Ik lijk ook geen ei te hebben gehad... voor ei is altijd tussen 36.3-36.8. Na ei is altijd 36.9-36.1. Gisteren de 36.9 wel aangetikt maar vandaag weer terug naar 36.8. Normaliter heb ik mooie kaartjes en ei over het algemeen op cd 16. Nu twijfel ik of ik ei heb gehad...
@MinnieM Vind dit zulke lastige kaartjes. Maar het lijkt erop dat je ei op dag 15 of 17 gesprongen is. Dan is dat dipje van vandaag je gele lichaamsdip.