@Krily wat spannend zeg! Ik hoop met je mee dat dit een plakker wordt. Fingers crossed! @SD90 snap helemaal dat je er klaar mee bent dat je op je menstruatie moet wachten. Ik heb precies hetzelfde. Als je een PCOS beeld zou hebben dan had je het vast al gehoord idd. Dus denk dat je er vanuit kunt gaan dat je dat niet hebt.. @Jess89 fijn dat je nu een afspraak hebt. Als je een datum hebt, dan heb je een duidelijk doel dat je op die datum 2 BMI punten lager moet zijn. Dat geeft vast meer motivatie. Hopelijk gaat het dan beter met afvallen succes, je kunt het!
Nee, ik moet er nu speciaal op gecheckt worden. Vanmorgen bloed geprikt dus ben benieuwd.... Hier is het echt kommer en kwel en hoop dat jullie (aanstaande) zwangerschappen iets soepeler verlopen.. zo is er weinig aan, ben alleen maar aan het spugen, beroerd zijn, bleeeh... wacht je er zo lang op en dan verloopt het zo... ben blij als het juni is haha..
Was hier ook tot vorige week heul veul misselijk En nu is t zo goed als verdwenen! Nog even volhouden dus
@Jess89 het is ook wel echt een rotmaand om af te vallen. Fijn dat je iig een datum hebt staan! @Krily knap hoor je zelfbeheersing. @MinnieM Fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet. @Mila27 wat vervelend dat je zo aan het overgeven bent. Gebruik je al medicatie? @SD90 balen zeg van je LF nu. Als je eenmaal weet dat het niet raak is, wil je zo snel mogelijk door naar de volgende ronde. @Simba1992 jij wacht dus ook nog op je ongi. Heb je een testje gedaan deze ronde?
@Meisje93 ja heb emesefane... het is geen hg hoor maar wel regelmatig waardoor ik me nog beroerder ga voelen @BlueEyedSoul88 ik ga maar nergens vanuit zie vanzelf wel wanneer het beter word.. bij mn zoontje was dit pas na 20 weken..
@Meisje93 ja heb zaterdag een testje gedaan en die was negatief. Het probleem is dat ik geen ovutesten heb gedaan deze maand. Heb dus geen idee wanneer mijn eisprong moet zijn geweest. (Als ik die uberhaupt wel heb). Afwachten nog maar... Hoe gaat het met jou?
@Mila27 helpt de emesafene wel een beetje? Zo akelig dat overgeven! Hier nog heel soms of dat ik het met veel moeite kan tegenhouden. @Simba1992 dat maakt het nu wat lastiger ja. Wie weet heb je wel te vroeg getest. Heb je wel eens eerder een cyclus overgeslagen dan? Gaat zijn gangetje. Wordt allemaal zwaarder. Ben blij als het eenmaal geboren is. Al wil ik ook weer genieten van deze laatste zwangerschap.
@Meisje93 nee helpt bijna niks helaas... ik heb hetzelfde als jou, wil zo graag genieten van deze zwangerschap, ook de laatste, maar kan eigenlijk niet wachten tot het juni is... of er moet een wonder gebeuren dat de misselijkheid/beroerdigheid/bi verdwijnt haha...
Ah vervelend zeg! Anders vragen of je primperan mag proberen? Toen ik op mijn dieptepunt zat kreeg ik dat. Maar werd helaas nog beroerder van. Maar er zijn er genoeg die er wel baat bij hebben. Ik hoop voor je dat de klachten snel gaan verdwijnen! Al zal dat met je bekken minder snel gebeuren.
Fijn dat de datum staat! Oh ik weet hoe lastig het is, maar je kunt het hoor! En anders geef je maar een gil voor wat motiverende en steunende woorden
@Krily wat spannend zeg, het is een mooie test voor 9dpo. Mijn duimen draaien heel hard! Het is je gegund @Huppeldingkje wat vervelend zeg die onzekerheid met de cystes, hopelijk snel weg zodat je door kan @Simba1992 zou fijn voor je zijn wanneer het doorbreekt dan, dan kan je bellen en starten @SD90 ook al aan het wachten, vervelend zeg!! Heb je verder geen toelichting op de waardes gekregen? @Jess89 fijn een datum om naartoe te leven. Het lukt je vast met afvallen!!! @Mila27 ahh bah dat is naar zeg. Helaas herkenbaar. Misselijkheid hier ook wel weggegaan uiteindelijk maarja dan zit je nog met dat bekken wat vaak alleen maar erger wordt... Hopelijk ben je nu sneller dan 20 weken van de misselijkheid af en anders idd wat anders vragen zoals meisje zegt
Huisarts had er zelf niet direct bemerkingen over, ondanks bepaalde waarden die in het rood aangeduid stonden Ik bespreek het wel even met de fertiliteitsarts wanneer ik (eindelijk) een afspraak maak bij de start van mijn maandstonden. Hoe voel jij je? Hopelijk wordt het nog niet te zwaar nu je de 30 weken voorbij bent
@SD90 wat kunnen ze soms onduidelijk zijn met die uitslagen he... Vind ik zelf altijd zo vervelend. De fertiliteitsarts kan je er misschien ook wel beter wat over vertellen dan de huisarts. Nou op zich gaat het best redelijk, maar heb een behoorlijke bijholteontsteking. Die nu na antibiotica wel verbeterd maar nog steeds heel ziek van. Nog extra controles gehad voor zwangerschapsvergifiting maar dat was het gelukkig niet. Waarschijnlijk kom ik voor mijn verlof niet meer aan het werk... Maarja ik merk dat door het meer stilzitten mijn bekken ook wat meer opspeelt, dus daar wel weer even een balans in zien te vinden... Het is alleen niet echt wandel weer wanneer je ziek bent en alles ontstoken hebt... @Krily niet meer getest? Echt knap dat je je kan inhouden hoor, ik teste wel 3x per dag (schaam schaam). Maar snap ook wel dat je voorzichtig bent en even wacht!
@Meisje93 de eindstreep komt in zicht. Laatste loodjes wegen het zwaarst he hoop dat je er toch nog een beetje van kunt genieten. Om antwoord te geven op je vraag: ik heb een jaar geleden eens een cyclus overgeslagen. Wel 2 ook volgens mij want ik had een cyclus van 90 dagen. Hopelijk herhaalt dat zich niet.
Nee niet meer getest, eerst testte ik inderdaad ook altijd 3 keer per dag. Maar durf het gewoon niet meer. Wacht liever een paar dagen nu zodat ik even kan genieten, en dan gelijk uitsluitsel heb
Daarom, het eind komt in zicht. Oeh lange cyclus ja. Of was dat net na je pilstop? Anders zou ik eerdaags weer een testje wagen als de ongi niet doorbreekt.
@SJD1988 thnx meis, ik ga er gewoon weer tegenaan!! @Simba1992 Thnx voor je lieve woorden . Wat frustrerend dat je negatief test, maar nog steeds niet ongesteld bent Ik hoop voor je dat het snel doorbreekt. @Manna Thnx!! @Meisje93 Ja idd echt een rotmaand!! @Mila27 Wat stom zeg dat je nu zoveel klachten hebt Ik hoop dat er een wonder gebeurd en dat je klachten toch nog verdwijnen zodat je ook nog even kan genieten van je zwangerschap.
@Huppeldingkje als ik nog veel langer moet wachten ga ik wel bellen ja of ze het op kunnen wekken. Want ik heb geen zin in nog een maand wachten. @Meisje93 die lange cyclus was vorig jaar, toen was ik ook al een jaar gestopt met de pil. Heel vreemd.. als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. En anders maandag bellen als er dan nog niets is gebeurd.