Haha ja daarom! Al zag je wel heel duidelijk dat hoofdje en buikje niet verder kwamen dan 19.2wk Gewicht kijk ik al helemaal niet naar. @Luna86 en hoe is je temp vandaag?
Ovutest vanmorgen was beduidend lichter dan gister, ik heb sterk t vermoeden gisteravond mijn piek te hebben gehad, maar.goed... zo naar t ziekenhuis en dan neen ik ze mee, en laat t wel zien
Dan zou je eitje wel een flinke spurt moeten hebben gemaakt toch? Want eergister was ie nog 10 mm... maar maakt het uit als je piek al is geweest?
Ja voor de ovitrelle wel. Klopt Hij was idd n oog maar 10mm maar int verleden heeft mijn lichaam al vaker een eitje van 14mm laten springen of 16 mm, ze hadden me gisteren gewoon moeten laten komen, want ik weet zeker in de middag of avond was de piek.. Nahja ik hoor t straks wel.. Ik laat de testjes zien ook.. en anders wacht ik maar weer een cyclus...
Och jemig.. 14/16 mm is ook wel klein ofniet? Hopelijk hoef je niet een ronde over te slaan nu! Hoe laat is je afspraak?
Vanaf 16mm mogen ze wel springen, heb om 5 over 11 de echo bn benieuwd.. hopelijk kan ik ze ervan overtuigen mn piek gister avond te hebben gehad.
@Luna86 : oeh, ben benieuwd! Kun je je kaartje plaatsen? Vind ik altijd leuk @Kimmetjuh90 : jeetje, vroeg ei zou dat zijn dan! Ik ben benieuwd
@Mila27 jeetje wat een verschil, ben erg benieuwd hier schatten ze haar ook rond de 4 kilo. L was 3940. @Meisje93 Nee idd druk maken heeft geen zin @Kimmetjuh90 beschouwen ze de ovutesten als "geldig' in het zkh? Dan zou het wel toch? Succes straks @Eerstewondertje spannend zeg! Binnen 2 weken heb je je kindje in je armen!!
Oh, die is mooi ja. Nog te vroeg om er echt iets over te zeggen natuurlijk, maar toch leuk om een kaartje volgens het boekje te hebben
Ik heb vanochtend een predictor gedaan. Ik zie iets vaags.. super stom natuurlijk om al een poging te wagen. Morgen of overmorgen nogmaals proberen.