Wow echt waar? Wat fijn dat het dan toch gelukt is met enkel pregnyl. Dat is een eenmalige shot toch? Je eitjes groeide dus verder wel goed tot een die dominant was? Ik ben even info aan het inwinnen.
Nee ik moest vanaf cd3 elke dag gonal f spuiten. Om de dag op controle voor een inwendige echo en uiteindelijk waren er 2 follikels groot genoeg voor de pregnyl. Zonder gonal f groeien mijn eitjes helaas niet.. pregnyl is inderdaad eenmalig en dan springt het eitje of eitjes binnen 48 uur.
Ach thanks voor de toelichting. Sorry ik moet ergens gemist hebben dat je ook gonal moest spuiten. Ik ben blij dat het gelukt is. Wel raar dat je vrij regelmatig ongesteld werd zonder eisprong. Hadden ze daar nog een verklaring voor? Had je trouwens wel ooit positieve ovu testen?
Ja dat vond ik ook wel gek. De regelmatige cycli was ook de reden dat ik zolang gewacht heb voordat ik me liet door verwijzen. Bij mijn vorige 2 kinderwensen bleef de menstruatie helemaal uit dus meldde ik mij gelijk bij de fertiliteitspoli. Na de laatste bevalling kwam deze ineens wel op gang en ook nog eens regelmatig. Ik dacht dat de pcos, zoals je weleens leest, was verdwenen door een reset van mijn lichaam. Ik had enkele rondes ovu testen gebruik. Ze knalde nooit maar leken wel op te lopen en erna weer af te lopen. Ik wist niet dat je kon menstrueren zonder een eisprong gehad te hebben. Het is niet zeker dat ik in dat jaar nooit een eisprong heb gehad, want meen toch echt wel wat gevoeld te hebben, maar waarschijnlijk waren ze niet goed ofzo?
Sorry dames, ik kreeg ineens geen berichten meer doorgestuurd waardoor ik niet doorhad dat jullie gewoon door aan het kletsen waren. Ook ivm een mega drukke week niet erbij stil gestaan. Oeps.... Maar ik ben er weer en ik ga terug lezen.
@Eendje86 Spannende tijd! Hopelijk krijgen jullie snel uitslag van het genetisch onderzoek. @SJD1988 Wat fijn dat de afspraak is vervroegd. Ik ben erg benieuwd!!! Gelukkig is de uitslag goed. Sjonge zeg beetje jammer dat je zo lang moet wachten. Hopelijk weten jullie snel meer.
en @Ann85 Jaaaaaaaa gefeliciteerd! Spannend hoor! Ik lees dat er een aantal van jullie met onderzoeken bezig zijn. Ook spannend zeg. Ik weet alleen niet zo goed waar welk onderzoek voor is en wie wat krijgt. Ben na het lezen van veel pagina`s het een beetje kwijt. O nee niet fijn. Gisteren heb ik weer een piek gevonden. Precies op het moment dat ik het verwacht had. Ik verwacht vandaag ook nog een piek te zien en morgen niet meer. Gisteren natuurlijk gezellig gemaakt. Ik twijfel wat ik het beste kan doen vanavond weer of morgen?
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 21e ronde MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 18e ronde (MMM) Elletje, 28 jaar, 1e kindje,15e ronde (9e na MA) Huppeldingkje, 37 jaar, 1e kindje, 25e ronde SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde (MMM) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 12e ronde A daydream, 36 jaar, 4e kindje (2 zwangerschapsbeeindigingen), 8e ronde NOD lijst December 18: Jess89 22: SJD1988 25: MinnieM 28: A daydream ??: huppeldingkje ??: Simba1992 Januari 7: elletje Zwanger! Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 4 januari '19 Het is een meisje Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 4 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 9 februari '19 Het is een verrassing Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Uitgerekend op: 1 maart '19 Het is een jongetje BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een meisje Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 7 juni '19 Het is een verrassing Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een verrassing Krily , 24 jaar, 1e kindje, 17e ronde Uitgerekend op: augustus '19 Het is een verrassing Ann85, 33 jaar, 3e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: augustus '19 Het is een verrassing Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Afspraken December 18: BlueEyedSoul88 - 20 weken echo 24: Meisje93 - controle Januari 2: Kimmetjuh90 - termijn echo 3: A daydream - gyn 3: Krily - eerste echo 4: SJD1988 - uitslagen urologie man 8: SD90 - uitgangsecho IVF1 14: Mila27 - 20 weken echo 15: SJD1988 - intake IVF/ICSI 24: Jess89 - vervolg IVF/ICSI[/QUOTE]
Net bij mn fertiliteit arts geweest.. Om te kijken hoe t er voor stond.. 1 van cystes is weg. Andere zat nog béétje. En ik had dus een nieuwe mega follikel. Dusss ik heb alsnog pregnyl mee gekregen.. ik zit nu nog in de wachtkamer om die te krijgen.. blij dat ik toch hier op heb aangedrongen... Weet niet of t ergens op uitdraait .maar voorkom zo wel dat ik weer nieuwe cystes krijg .
fijn dat je pregnyl krijgt! @Huppeldingkje nu hopen op een goede eisprong. @A daydream vanavond of morgen maakt niet uit. Net waar jij je goed bij voelt.
Ik hoopt ook.. net bij thuiskomst meteen gebruik van gemaakt..de man lag nog lekker op.. kwam net vanacht uit storing.. Ook al wordt dit niks.. ben ik in ieder geval in t nieuwe jaar cystes loos als t ok is.. en normaal op tijd ongesteld
@A daydream ik zou het ook gewoon vanavond weer doen. En morgen ook @Huppeldingkje super! Laat die test over 2 weken maar positief zijn.
Ik ben vaak eigenwijs. Maar ben er nu blij mee. Ik had donderdag ook al weer doorzichtig slijm prop.. Dus ik had dit al beetje verwacht . De follikel wat super mooi rond .. 22 mm.. dus rijp.. als ik niet wás heen gegaan had ik wéér een cyste hier aan over gehouden. Dus ben nu toch blij dat ik t heb gedaan.. t ziekenhuis had me rustig maandje laten lopen tot mn menstruatie