Heeft iemand dit toevallig al berekend...? Is het aanvullend verzekeren voor zwangerschap gunstig mbt hulp bij bekkeninstabiliteit?
@Jess89 ah nee wat balen meis! Hopelijk gaat 2019 jullie jaar worden. Het is jullie gegund. @MinnieM In de ronde dat ik zwanger raakte deed temp ook heel raar. Bleef lang laag. Dus wie weet! En mijn progesteron waarde was mooi hoog! Ondanks een nauwelijkse stijging in temp. Bekken wisselend. Maar gaat op zich wel. Kan gewoon niet meer te lang lopen, staan & zitten. @Mila27 wat fijn dat de misselijkheid minder word. Hopelijk blijft dat ook zo! Wel balen van je bekken zeg. Je loopt al bij fysio toch? Je krijgt meer behandelingen vergoed. Verder geen voordelen dacht ik.
@Meisje93 ja klopt. Nu 1 x in de 2 weken aangezien de massage bij mij averechts werkt (vorige keer kon ik 5 dagen nauwelijks lopen) want ik kan niet ontspannen tijdens zo’n massage waardoor het alleen maar erger word. Nu dus oefeningen + tips gekregen voor thuis.. en dan 1 x in de 2 weken wat oefeningen bij haar. Ik merk dat de bekkeninstabiliteit goed te doen is zolang maar afwissel, genoeg rust neem en als ik lig heb ik er eigk helemaal geen last van.. maar vanmorgen even 2 uurtjes naar werk gereden dus auto rijden 1 uur totaal + daar vooral op bank/stoel gezeten en nu weer flink pijn meteen.. @Ann85 denk je het nodig te hebben? De meeste verzekeringen vergoeden volgens mij 12 keer.. ik twijfel nog of ik meer nodig ga hebben voor volgend jaar en of het dus de moeite is om extra te verzekeren..
@Meisje93 oeee weet je nog hoe hoog je prog was? Ik hoop dat ik in je voetstappen mag treden. Ook al durf ik niks te hopen. En sterkte met je bekken. Rustig aan doen. @Mila27 Ja klopt dat kaartjes altijd mooi zijn over het algemeen. Maar dit is wel rampzalig. We gaan het meemaken. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat de misselijkheid beter is.... balen van je bekken. Wellicht soms toch paracetamol als het niet dragen is? Sterkte meis. Zeuren mag hier ook echt wel ook al ben je nu zwanger!
Oja deze ronde ook 0 pijnlijke boobs. Heb ik normaliter ook na ovu. Dus alle prog kwaaltjes zijn er niet. Ik zou heel aangenaam verrast zijn als prog waarde toch mooi (hoog) is.
@MinnieM tnx dat de zwangerschap niet zo soepel verloopt wil gelukkig nog niet zeggen dat ik niet blij ben met de baby hihi, want dat ben ik zeker wel @Meisje93 flevoland
@MinnieM progesteron was 46 op 4dpo. temp zat maar 0.1gr boven basaal. en dag later zelfs op basaal. Op 7dpo pas een echte stijging.
Als je dichtbij Almere woont, zou ik je deze fysio aanraden. fysio physics. Zij hebben een hele andere behandelmethode. En bij mij werkt het enorm goed. Kijk maar als je interesse hebt.
Almere is evengoed nog minimaal 40 minuten rijden. Dus denk dat ik dan met autorijden, de behandeling alweer verpest....
oei nee dat is te lang rijden. In zeewolde en harderwijk zitten ze ook nog. Ik heb ze in een groepje om mij heen. Maar moet nu 20 min. rijden is nog te overzien.
oeps. Heb hem weggehaald. Hier morgen weer naar de fysio. Ging eerst wekelijks, maar helaas merk ik geen verschil meer. Tape bleef ook goed zitten na een week. Dus gingen nu 2 weken proberen. Tape zit er dus nu 2 weken op en nog muurvast. Eens kijken of we nu 1x per 3 weken gaan doen.
Ja die tape vind ik hier ook wel fijn! Hier haal ik het er na een paar dagen weer af want ik ga 2 x per dag in bad dus dan vind ik het niet meer zo hygienisch...
Ja zo lastig inschatten.. bij mijn vorige twee zwangerschappen kwam ik er pas net in het nieuwe jaar achter dus had ik geen keuze. Bij de eerste nergens last van gehad en bij de 2e ben ik wel naar de fysio geweest voor bekkeninstabiliteit. Ik had toen geloof ik gewone fysio behandelingen die ervoor gebruikt werden maar zeker weten doe ik het niet. Enfin, misschien moet ik de polis er maar eens goed bij pakken.
O nee wat vervelend. Wat gaan ze doen bij jullie? Hopelijk brengt 2019 meer geluk! Niet uitgezocht maar ben wel aanvullend verzekerd. Heb soms echt fysio nodig.