Poli zegt niks te kunnen doen. Het is nog te vroeg om überhaupt te kunnen zien of het goed zit. Ik kan niks anders dan afwachten maar het is zoveel bloed..
Ach wat naar zeg. Zoveel onzekerheid, heb je nog een beetje afleiding komende dagen? Wanneer zou je er naartoe moeten?
@Ann85 : oh nee, wat een angst en onzekerheid... Het klopt dat ze niets kunnen doen, maar dat maakt het niet minder frustrerend. Dikke knuffel en ik duim enorm voor je. 50% van de bloedingen in deze fase eindigt niet in een miskraam, dus de hoop nog niet opgeven!
@Ann85 o nee meis. Wat erg. Ik duim voor je dat het nog een onschuldige bloeding is. Heel veel sterkte en succes.
@Meisje93 ik heb nu al 2 dagen niet meer getemperatuurd. Ik had er even geen trek ik. Ik merk dat ik tekens vrij onrustig wordt door temperaturen. Hoog, laag, te hoog, te laag. Het zal wel voor deze ronde. Ik heb cyclusmonitoring gehad. Progesteron is geprikt. Temperatuur gaat me nu niks meer helpen. Wellicht dat ik morgen weer meet... maar merk dat de onwetendheid ook wel prettig is.
@Mila27 ik ga denk ik niet testen. Ik voel vandaag al krampen. Dus zal vandaag of morgen wel doorbreken. @Meisje93 ik verwacht elk moment de prog uitslag.... sowieso deze week.
Hier morgen weer op het wachtbankje maar deze ronde geen kans denk ik. Van 3 dagen voor eispong zal ik wel niet zwanger raken Gister en vandaag al woorden over gehad maar tis niet anders.
Hoop niet opgeven hoor! Hier toen maandag, dinsdag & woensdag seks gehad. En vrijdag eisprong. En het was toch raak! En dat met geen topkwaliteit qua sperma. Rot heh die spanningen. Legt zoveel druk op je relatie. @MinnieM spannend! Hopelijk een mooie waarde.
O nee wat vervelend. Hoe ver ben je nu? Heb je nog bloed? Krampen? Ik hoop dat het niets is. Knuffel!!!
@Luna86 : kan wel hoor! Maar snap dat je er niet zoveel vertrouwen in hebt... @MinnieM : snap je helemaal, ik had dat de laatste ronde ook. Geen zin in het gezeur omtrent temperaturen, bah.
Dank jullie, jullie zijn allemaal lief! Het is me de bonje ook helemaal niet waard maar het is wel een frustratie puntje telkens Ik hoop maar dat we dit nog heel veel maanden hoeven te ervaren.
Nee ben nog steeds niet ongesteld geworden. Laatste menstruatie was eind oktober... Dankjewel! Jullie ook fijne feestdagen allemaal ❤️