Je bent toch al wel een tijdje na pregnyl? Hier was de test na 7/8 dagen spierwit hoor.. bij de meeste meiden wel..
Ja nadat ik gisteren panisch werd door wat topics over vals positieve 2v5. 7 jan echo. Tot die tijd hoop ik niet meer te hoeven testen of temp te meten.
Dames, thnx voor jullie lieve berichtjes ❤️ @MinnieM wauw weer zo’n prachtige test! @Huppeldingkje een amh van 0.10 is wel laag . Hebben ze nog iets gezegd van of ze denken dat je rommelige cyclus daardoor komt? Of is dat nog steeds de prikpil? Of iets anders? Ik hoop dat ze je verder gaan helpen meid. Bij zo’n amh waarde is meestal ivf nodig. Dus hoop dat je snel door kunt stromen naar dat traject. Knuffel!
Zwanger worden lijst Jess89, 29 jaar, 1e kindje, 22e ronde MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, 14e ronde (11e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 18e ronde (MMM) Elletje, 28 jaar, 1e kindje,15e ronde (9e na MA) Huppeldingkje, 37 jaar, 1e kindje, 25e ronde SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, 17e ronde (MMM) Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 12e ronde A daydream, 36 jaar, 4e kindje (2 zwangerschapsbeeindigingen), 8e ronde NOD lijst December 28: A daydream 30: huppeldingkje Januari 7: elletje 15: Jess89 23: Simba1992 24: SJD1988 Zwanger! Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 4 januari '19 Het is een meisje Meisje93, 25 jaar, 2e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: 4 februari '19 Het is een verrassing Manna, 30 jaar, 2e kindje, 8e ronde Uitgerekend op: 9 februari '19 Het is een verrassing Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, 11e ronde Uitgerekend op: 1 maart '19 Het is een jongetje BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Uitgerekend op: 11 Mei '19 Het is een meisje Mila27, 28 jaar, 2e kindje, 15e ronde Uitgerekend op: 7 juni '19 Het is een verrassing Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), 11e ronde (MMM) Uitgerekend op: 13 juli '19 Het is een verrassing Krily , 24 jaar, 1e kindje, 17e ronde Uitgerekend op: augustus '19 Het is een verrassing Ann85, 33 jaar, 3e kindje, 12e ronde Uitgerekend op: augustus '19 Het is een verrassing Bevallen! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na mk) Bevallen op 4 & 5 september '18 van S. & E. Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Bevallen op 26 september '18 van L.ex Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Bevallen op 29 oktober '18 van F. Marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Bevallen op 25 november '18 van Charlotte Afspraken December 31: Simba1992 - vervolgafspraak cyclusanalyse Januari 2: Kimmetjuh90 - termijn echo 3: A daydream - gyn 3: Krily - eerste echo 3: BlueEyedSoul88: Controle VK 4: SJD1988 - uitslagen urologie man 4: Meisje93 - controle vk 7: MinnieM - eerste echo 8: SD90 - uitgangsecho IVF1 14: Mila27 - 20 weken echo 15: SJD1988 - intake IVF/ICSI 23: Kimmetjuh90 - Geslachtsbepalingsecho 24:Jess89 vervolg IVF/ICSI
Prachtige cb!!! En 7 januari een prachtige echo, dat MOET gewoon, want dat verdien je na zo een lange tijd❤
Zwaar kut ... Ik blijk toch na de onderzochte bloedwaardes en overleg met umch. In de vroege overgang te zijn.pof ofzo iets. Mijn eitjes zijn niet veel en niet goéd van kwaliteit . Ik heb nog maar 5 tot 10% kans om op natuurlijke wijze zwanger te worden. Ik ben er echt goedkapot van. Ik krijg nog doorverwijzing naar t umcg. Om mij nog evt te onderzoeken of ze me nog kunnen helpen .maar kans is minimaal. Ik heb nu nog steeds heel licht bloedverlies. Ze heb nog gekeken. Ik had wel mooi dik baarmoederslijmvlies . Als t zo blijft tot zondag moet ik alsnog testen . Want dit is geen menstruatie. Maar ik zie er weinig kans of nog hoop in..
Zwaar kut ... Ik blijk toch na de onderzochte bloedwaardes en overleg met umch. In de vroege overgang te zijn.pof ofzo iets. Mijn eitjes zijn niet veel en niet goéd van kwaliteit . Ik heb nog maar 5 tot 10% kans om op natuurlijke wijze zwanger te worden. Ik ben er echt goedkapot van. Ik krijg nog doorverwijzing naar t umcg. Om mij nog evt te onderzoeken of ze me nog kunnen helpen .maar kans is minimaal. Ik heb nu nog steeds heel licht bloedverlies. Ze heb nog gekeken. Ik had wel mooi dik baarmoederslijmvlies . Als t zo blijft tot zondag moet ik alsnog testen . Want dit is geen menstruatie. Maar ik zie er weinig kans of nog hoop in.. Ivf en al dat andere is ook geen optie zoals ik nu heb begrepen
Wat een rotnieuws @Huppeldingkje ! Snap dat je dit even moet verwerken! Informeer anders eens naar Belgie of Duitsland. Die schijnen veel verder te zijn qua technieken en meer te kunnen betekenen voor vrouwen in de overgang wat ik begrepen heb. Sowieso gaan veel “ingewikkelde” gevallen die kant op en worden dan alsnog zwanger....
Maar je bent nu sowieso 12 dagen na pregnyl.. dus ze hebben wel eitjes gezien met je laatste inwendige echo toch? Dus je kunt echt al wel eerder testen dan 30 december. Zkh nemen de testdatum altijd heel ruim.. hopelijk voor jullie gebeurt er nog een wonder!!
Maar een lage amh zegt toch niks over de kwaliteit? Alleen dat je weinig tot geen eitjes hebt? Of waren de andere waardes ook slecht?