Ik kan me voorstellen dat je een paar dagen voor jezelf hebt gepakt. Is ook goed om rust te pakken. Wie weet krijg je bij het UMCG wellicht toch nieuws wat iets meer perspectief biedt. Ik denk dat niemand hier het semenuitslag van @SJD1988 nog had verwacht. Maar ik zou toch overal een beetje hoop zien te vinden. Wel ontzettend jammer dat je partner niet open staat voor ivf. Wellicht moet het idee wennen. Ik weet dat mijn vriend er eerst niet over wou hebben. Na een paar maanden (soms erover beginnen) en een groeiende kinderwens was het op een gegeven moment toch een optie. Misschien helpt het om hem geleidelijk daarin mee te nemen? Het is gewoon te veel slecht nieuws. Vandaar dat je onderin die put zit. Ik zou de hoop nog niet opgeven. Wellicht het traject nogmaals bij UMCG en anders Duitsland doorlopen. Ik zie nog mogelijkheden daarin. Ik zou nog elke steen omdraaien die ik kan bedenken. Dikke knuffel Ps: gelukkig blijf je nog hier rondhangen.
Bedankt voor je lieve woorden meid doet me goéd. Ik hoop ind op een lichtpuntje bij umcg. Die zíjn toch verder dan t ozg. Ik hoop ind dat mn mannetje zich toch uiteindelijk bedenkt. Ik heb Düsseldorf al wel laten vallen en soort van ivf ect wat nodig moet zijn. Kreeg deze x niet gelijk tegengas. Gek genoeg blijf ik toch hooppuntjes terug te krijgen . Ik heb op zolder ook 3 dozen spulletjes en 3 kleine koffers met allemaal nieuwe kleertjes staan.. daar moet toch mijn kleine ooit in..pfff zo stom dat ik 2 jaar terug daar veels te enthousiast in ben geweest en aant verzamelen ben gegaan..
En Ik zou me zeker vasthouden aan die hoopmomentjes. Ik denk dat velen van ons niet gedacht hadden dat de weg naar een baby zo lang of moeizaam zou zijn. En wij allen wel iets bewaard hebben in de hoop dat ooit te kunnen gebruiken bij een baby. Ik zou de spulletjes nog even bewaren. En je man die niet direct tegengas geeft lijkt me ook een stap in de goede richting. Er is tegenwoordig zo veel mogelijk. Ik heb de hoop nog zeker niet voor je opgegeven. Xx
Ja had vandaag een echo om te checken of mijn eisprong geweest is. En inderdaad, er was geen grote eicel meer te zien dus eisprong zal geweest zijn. Heb het ook echt gevoeld dit weekend. Flinke steken aan de linkerkant. Volgende week maandag alleen nog op progesteron bloedprikken. Verder geen nieuwe afspraak. Als ik weer ongesteld word, kan ik bellen voor een HCG. Lief dat je ernaar vraagt
Ah, dat is goed nieuws. Afwachten op prog vond ik nog wel spannend, maar bleek uiteindelijk goed te zijn. Mijn gyn zei dat de kans groot is dat prog goed is indien ovu goed te volgen is met cyclusmonitoring. En zo niet dan was clomid (en daarna wellicht prog) direct de optie voor mij. Je krijgt dus ook nog een hsg? Ik vond het onderzoek echt meevallen. Ik heb daar met name in paniek liggen hypoventileren omdat ik zo bang was voor dichte snelwegen... Maar het is voorbij voordat je het weet.
@MinnieM wat geweldig zeg een goede echo! Gefeliciteerd meid! @Huppeldingkje echt een hele dikke knuffel voor jou. Het is echt veel wat je voor de kiezen krijgt, denk goed aan jezelf! Ik hoop dat je bij het andere zhs verder komt en je man eventueel open gaat staan voor ivf. In ieder geval een goed teken dat er niet direct tegengas kwam!
@Huppeldingkje ook van mij een hele dikke knuffel! Zo oneerlijk hoe het loopt. Ik hoop dat er een kindje mag komen bij jullie! Net wat @MinnieM zegt. Er is tegenwoordig zoveel mogelijkheden. @Simba1992 super! Duim keihard dat een HSG niet nodig zal zijn bij je. Veel succes morgen! @SD90
@MinnieM Super nieuws, de goede echo! Begrijp dat je nog even voorzichtig wil zijn, maar het is gewoon een hele goeie start dus probeer ook een beetje te genieten hé! @Huppeldingkje Ik kan heel goed geloven dat je het echt niet makkelijk hebt nu... Je hebt ook heel wat voor je kiezen gehad hé. Ik hoop dat je er met je partner goed uitkomt hoe jullie verder kunnen en dat het UMCG jullie verder kan helpen! @Simba1992 Fijn dat het er naar uitziet dat je een goede eisprong had! Duimen dat je progesteron goed blijkt... En klein beetje hopen dat je gewoon niet ongesteld wordt en de HSG niet nodig blijkt. En indien het wel zo is: ik vond het wel wat ongemakkelijk maar ik was net als @MinnieM eerder angstig voor het resultaat dan dat het echt pijn deed. Ik begin serieus nerveus te worden voor morgen... Om 7u30 al afspraak. Denk dat ik niet veel zal slapen vannacht...
@SD90 wow, dat is erg vroeg. Holy shit. Ik wist niet eens dat ze zo vroeg begonnen. Wel erg fanatiek. Goed hoor. Wat houdt zo'n uitgangsecho precies in?
Ik moet altijd zo vroeg gaan de fertiliteitsarts doet 's morgens vroeg in zijn privépraktijk follikelmetingen/echo's voor patiënten die liever niet naar het ziekenhuis gaan (en daar ook stukken langer moeten wachten). En het is dichter bij mijn huis dan het ziekenhuis dus wel zo makkelijk. Voornamelijk kijken of de cysten weg zijn en alles er rustig uitziet. Indien dat zo is, mag ik normaal morgenavond direct beginnen met spuiten.
Bij ons beginnen ze niet voor 8.30. Soms zo onhandig met werk. Ik zal morgen voor je duimen dat je door kan met de spuiten.
@SD90 hoe was het? Ik ben een beetje gefrustreerd. Mijn progesteron uitslag is nergens. Niet bij de fertiliteit en niet bij de huisarts Ze gaan vanuit de huisarts nu kijken of ze hem opnieuw kunnen opvragen. Zo jammer want had zo gehoopt dat daar iets uit gekomen zou zijn. Hopelijk lukt het om hem op te vragen. Vanmiddag mag ik terug bellen. De verwijzing van mijn man was ook al niet goed gegaan Ik zit er sowieso een beetje doorheen.. vraag mezelf echt af of ik nog wel door wil gaan. Als iemand me nu zou zeggen dat ik Jan/feb of maart zwanger raak dan is het ok maar dat wachten.. die teleurstellingen.. het van het kastje naar de muur gestuurd worden.. Mijn jongens zijn de laatste dagen echt niet te pruimen, ik ook niet. Kan even de energie niet vinden het gezellig te houden.
@Luna86 Ik heb de arts nog steeds niet gezien. Ben al van het kastje naar de muur gestuurd vandaag. Arts zat met een spoedgeval waardoor hij in een ijltempo van thuis naar het ziekenhuis is moeten vertrekken. Dat zou volgens zijn vrouw niet lang duren maar is uiteindelijk gigantisch uitgelopen. Na anderhalf uur (!) wachten kreeg ik telefoon dat hij niet meer terug thuis zou raken en dat ik morgen een nieuwe afspraak moest maken. Ik werd bijna gek aan telefoon, wacht al zo lang en die ene extra dag was er gewoon keihard te veel aan. Hij hoorde dat ook wel aan mijn stem, vermoed ik Dus even daarna opnieuw telefoon dat er een andere patiënte in het ziekenhuis niet opgedaagd was, met de vraag of ik tot daar wilde komen. Hij zou me er dan ergens tussen nemen. Dus nu zit ik na 2.5u in wachtzaal nummer twee zonder enig idee wanneer het eindelijk aan mij is. Maar hey, ik moet toch niet tot morgen wachten. En zijn vrouw heeft me uit schuldgevoel een paar botehammen meegegeven Wat stom dat er wat misgegaan is met je progesteron-uitslagen... Hopelijk worden ze nog teruggevonden. Echt niet oké dat er weer iets misgaat hé, eigenlijk. Ik snap dat je er even helemaal door zit en twijfelt of je dit allemaal nog wel wilt ik weet niet goed wat gezegd, behalve dat ik je veel moed wil wensen en je een virtuele dikke knuffel stuur!
@Luna86 ook dat er nog eens bij. Hopelijk is de uitslag nog terug te halen ergens. Het is ook loodzwaar! Vooral omdat je niet weet hoelang het nog moet gaan duren. Je hoeft niet altijd gezellig te zijn hier. Voor deze gevoelens is hier ook zeker plek voor! @SD90 ah nee! Gelukkig kon je nog terecht in het ziekenhuis. Maar wel super balen van de lange uitloop.
@SD90 oh nee bij jou ook al.. gelukkig mag je vandaag als nog. Succes zo! We moeten er toch veel voor over hebben hè? Lief van je, dank je wel. Even van me afschrijven doet al wonderen. @Meisje93 dank je wel. Het voelt zo negatief maar het even van me afschrijven helpt al zoveel.