Ze hoiden het voor nu gewoon nog op 'pech' krijgen wel een chromosomen onderzoek en ik wil naar Düsseldorf voor meerdere onderzoeken
Deze echo stond al 2,5 week. En na de echo donderdag dacht ik oh dat komt helemaal goed. Maar helaas . Ik was zelf 10+3 en het kindje was 9 weken. Nu een week afwachten en dan curretage of pillen.
Och @Krily wat ongelofelijk klote voor jullie!! Ik wens je ontzettend veel sterkte. Wat is dit pijnlijk
@Krily ik heb je al gesproken dus alles al gezegd... mijn hartje huilt voor je! ❤️ @Luna86 ben benieuwd wat de utro voor je doet! Hopelijk helpt het wat... vervelend zo’n arts al is verder onderzoeken lastig als je man er ook niet achter staat.. hopelijk toch nog een natuurlijk wondertje! @Meisje93 & @Manna laatste loodjes voor jullie! Hopelijk komen jullie de laatste dagen/weken goed door, het einde is iig in zicht! ❤️ Hier gaat het wel redelijk goed! Geen negatieve gevoelens tegenover mijn kindje al blijft zwanger zijn niet mijn ding, maar daar kom ik wel doorheen Kan niet wachten tot ie er is! ❤️ Nesteldrang is begonnen denk ik, bij mijn zoontje geen last van gehad maar nu heb ik ineens opruimwoede.. haha niet handig met bekkeninstabiliteit hoor!
@marb heftige tijd ook voor jullie! Denk je dat Charlotte mss last heeft van de spanning thuis? Mijn zoontje huilde ook erg veel, nooit geweten waarom helaas.. zo frustrerend, helemaal als je nog meer kinderen hebt die de nodige aandacht vragen.. knuffel!
@Huppeldingkje jullie ook succes! Hopelijk kunnen jullie snel verder! Zo vervelend elke keer dat wachten...
@Mila27 het kwam er telkens maar niet van maar wilde nog graag zeggen hoe bijzonder en hoe knap ik het vind hoe je schrijft over je gevoelens! Dus bij deze @Luna86 is de uitslag van het zaadonderzoek al binnen? Kan er met een vleesboom en niche iets gedaan worden of is daar niks aan te veranderen?
Zo oneerlijk! @Krily @Mila27 wat fijn dat de negatieve gevoelens weg zijn. En nu hopen dat ze ook wegblijven! Oeh nu al nesteldrang..
@Simba1992 Wauw en zo duidelijk ook ! @BlueEyedSoul88 Balen dat je niet meer je werkt kunt doen, maar goed het is ook erg belastend nu voor je lichaam! Maar lekker rustig aan doen, alles voor de kleine meid. En inderdaad misschien wat op kantoor o.i.d. als die werkzaamheden er zijn. @SD90 spannend hoeveel er uiteindelijk meedoen. @Meisje93 de laatste loodjes ! voor jou ook @Manna @Luna86 wat balen zeg van die gyn. hopelijk gaat de utro jullie helpen. @Krily sterkte ! @marb dat klinkt pittig! succes en sterkte. @Mila27 wat fijn dat de negatieve gevoelens weg zijn. en die opruimwoede.. ik heb samen met mn moeder de hele zolder opgeruimd in de zwangerschap. dus herken t wel.
@Krily wat verschrikkelijk!! Ik vind het zo erg voor je krijg er tranen in mn ogen van! Heel veel sterkte meid
Ach nee @Krily... Ik vind het echt verschrikkelijk kut voor je. Er zijn gewoon geen woorden voor. Véél sterkte...
De angst dat wij nooit een kindje zullen gaan krijgen wordt steeds erger. Dit is geen pech meer. Dat kan niet.