net bloed bij t na wc gaan ..hmmm .als dit door zet toch maandag ziekenhuis bellen.. balen..terleurgesteld
Net nog wéér ff toilet bezoekje gehad.. t werd al wéér caramel achtig. Niet meer roze..pfff.. maar ff afwachten.. wat dit nou dan wéér is
Zit op dag 18 vanaf menstruatie. Vorige week vrijdag had ik vruchtbaar slijm.mn ferliteitsarts denk dat ik ergens zondag maandag dinsdag mn eisprong heb gehad. .. dus ben nu de klus en tel beetje kwijt..
Ok.. jah sorry ben dáár zo n kneus in.. helemáál nádat ik van de week dit kreeg te horen ben ik ff van t padje af hhhahaa
Hopelijk is t innestelingsbloeding geweest meis, ik duim voor je! Dank je meis Ik verwacht er niet te veel van.
@Kimmetjuh90 ik hoop toch dat ze ineens een spurtje hebben gemaakt @Huppeldingkje mijn duimen draaien voor je! Dan lopen we tegelijk op haha, ik ben ook 6dpo nu
Nou dames, het is bijna zover, eitje is 15mm, bm slijmvlies is ook iets van 8, morgen weer terug, en als mn ei dan 17mm is mag ik ovitrelle spuiten, en dan zou ik vrijdag de tp hebben, maar dat ligt geheel aan hoe groot mn ei morgen is