Jeetje @Krily wat heftig! Wat een verlies zeg bizar ook dat alles er op en er aan zit zo vroeg al! Heel veel sterkte meis! Hebben jullie hem/haar ook een naam gegeven? Veel sterkte ❤️
@Krily wat verdrietig. het spijt me dat jullie dit mee hebben moeten maken. Hopelijk mag je snel naar huis. Heel veel Sterkte gewenst.
Ja heel bizar hè, maar ik ben zo trots op ons kindje. Ons wonder. Ondanks dat het niet bij ons mocht blijven. Ja de namen die we vanaf begin af aan al hadden gebruiken we voor dit kindje. Die namen leggen we er ook bij als we hem/haar begraven.
Hier hebben we een hele lastige knoop doorgehakt. We proberen het nog 1 of 2 maanden en dan stoppen we. Een moment waar ik al heel lang tegenaan hik. Ergens voel ik opluchting maar ben ook erg verdrietig. Maar als we het uitstellen dan komt die klap ook.. We zijn na 16 mnd in een andere fase terecht gekomen. Mijn man heeft een andere functie waarvoor hij meer van huis is. Er komen financieel meer mogelijkheden waardoor we kunnen verhuizen, reizen & ik kan een opleiding gaan volgen. Onze kinderen zijn nu 7 en 9 en de oudste heeft op dit moment onze aandacht heel hard nodig. Ik denk dat dit het moment is om te stoppen. Bovenstaande zijn misschien dingen die we ook met een baby kunnen doen maar het geeft me een beetje troost
@Luna86 wat een dapper besluit. Ik hoop uiteraard dat het jullie nog lukt in de aankomende pogingen. Volg je hart en doe wat goed voelt. Dikke knuffel
Wat knap! @Luna86 Lijkt me zo enorm moeilijk. Maar heel moedig dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Knuffel!
Wat bijzonder @Luna86 om dit van je te lezen. We hebben het al vaker besproken en nu is het moment daar dat je je erin berust. Ik gun je dat deze mindset je wellicht helpt alsnog zwanger te raken! En verdrietig is het zeker..
Jij weet dat het idd al vrij lang speelt hè. Ik merk dat mijn man steeds vaker laat merken dat het genoeg is zo. Hij merkt natuurlijk precies aan mij wat het doet en dit heeft gewoon een negatief effect op ons gezin. Dat merk ik zelf ook. Mijn zoon is vandaag jarig en ik kan alleen maar verdrietig zijn omdat ik vandaag door de utro heen ongesteld geworden ben Het had zo mooi kunnen zijn als het allemaal gelukt was, zo jammer. En dat moet ik echt een plekje gaan geven merk ik. Thnx voor je lieve woorden.
@Luna86 wow. Wat knap dat je hier op zo’n wijze manier mee omgaat. Door onze emoties en ‘oer-gevoel’ om een kindje te willen kun je die wijze kijk op dingen verliezen. Super knap dat je hier zo tegenaan kunt kijken. ❤️ Ik ga duimen dat er alsnog een wonder gebeurd!
Dubbele emoties vandaag.. in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zoon. Gelukkig zullen je kinderen na school weer een lach op je gezicht toveren! Bij ons heeft het lange proberen en alle teleurstellingen ook een negatief effect op het gezin dus dat herken ik wel. Ik lees dat je door de utro heen ongesteld bent geworden. Ik ben er niet zo bekend mee.. wil je het de volgende ronde wel weer gaan gebruiken?
@Krily wat mooi dat je je kindje op hebt kunnen vangen! Fijn dat je het een mooi plekje kunt gaan geven. Hopelijk ben je nu weer lekker thuis, bijkomen van alles! @Luna86 wat een sterk, maar moeilijk besluit! Hopelijk gaat dit jullie rust geven..