Hier ook voornamelijk aan het meelezen. Voelt wat ongemakkelijk om over baby's te hebben hier. Ook al had ik er zelf nooit moeite mee. @MinnieM komt goed donderdag! Heb vertrouwen. X @Krily gebruik je ovulatietesten nu? Duimen draaien wederom erg hard dat het snel raak mag zijn. @Luna86 spannend weer! Hopelijk helpt de hogere dosis utro. Echt zo fijn dat jullie het nieuwe huis hebben! Nu jullie eigen huis nog verkopen? @BlueEyedSoul88 wat vervelend. Denk goed aan jezelf. En tja, qua werk. Wat niet gaat, gaat niet. In de zorg komt het nooit uit. @Eendje86 wat fijn dat alles er goed uitzag! Moet je nu nog terug voor controle? @Manna pfoe wat pittig allemaal zeg! Hoop echt dat dit gaat helpen. Zo vervelend dit. Ja dat idee heb ik, maar kan ook goed dat het wel mooi geneest. Vandaag zou huisarts in opleiding komen, maar niemand geweest. Misschien dat huisarts morgen zelf komt. En dan laat ik hem wel even kijken ja.
@Manna hopelijk lukt het om de bv af te stemmen. Klinkt pijnlijk ook voor jou. Eerste keer met de jongens ja! Ze hebben er net zoveel zin als wij. @Meisje93 vrjjdag komt de makelaar. Dan al het papierwerk door nemen en dan hopelijk volgende week de fotograaf. We hebben sowieso 5 mnd om het te verkopen. Er komen met de dag meer woningen bij dus begin hem een beetje te knijpen. Nog steeds gaan ze als warme broodjes maar toch
Ik ben zelf ook gestopt Als het niet goed gaat met jou gaat lichamelijk, dan kun je je ziekmelden. Je werkt word wel doorbetaald door het uwv en ze kunnen je nergens toe dwingen... Tuurlijk snap ik dat de stap zetten lastig is, maar zo kun je niet genieten van je zwangerschap en die kun je helaas niet overdoen... dat werk komt wel weer terug na je verlof enz...
@Luna86 oh dat scheelt dat jullie 5 maanden hebben. Denk je dat jullie een goede kans maken? Qua snelle verkoop. @Krily Ja dat is rot! Hopelijk komt je cyclus spoedig weer op gang.
Ik denk dat dit voor iedereen anders en persoonlijk is. De een stopt met 12 weken de ander niet. Ik hoef nog "maar" 5,5 week tot verlof (ga al met 34 weken met verlof), en zie mijzelf niet nu al thuis gaan zitten. Dat lijkt me vreselijk. Als ik het zo op deze manier kan doen is dat voor mij prima. Om mijn centen maak ik mij niet druk, ik weet dat ik die gewoon krijg en ik weet ook dat zij mij niet kunnen dwingen. Maar om nu te zeggen ik doe helemaal niks meer en ga op de bank hangen, nee. Dat zit niet in me. Genieten van mijn zwangerschap doe ik zeker wel, van elk moment (minus de harde buiken en de suiker dan).
Ons huis is volledig instapklaar. Een redelijk ruime tussenwoning in een geliefde wijk. We hebben overal gestucte muren, rolluiken, nette badkamer en toilet en onze keuken is in zeer goede staat (17 jaar oud maar dat zie je niet) wel bepalend qua kleur, voorzien van Miele apparatuur. Alles klinkt alsof hij zo weg moet zijn.. verderop was hij binnen 2 dagen weg maar dat is alweer een poosje geleden.. je zou nu net dat keerpunt hebben in de markt hè! Ik vind het ontzettend spannend!
@Mila27 Thnx! Weet jij trouwens al wat het wordt? Of wil je dat niet weten? @Ann85 Ja niet normaal gaat echt veel tijd overheen. De decapeptyl zorgt ervoor dat je cyclus wordt geremd en je niet zelf een eisprong krijgt. Als ik dit 2 weken heb gespoten dan komt de gonal f erbij en dat zorgt ervoor dat er zoveel mogelijk eitjes gaan groeien. Deze kunnen dan worden "geoogst" bij de punctie. Hoe gaat het met jou verder? @Meisje93 Ja daar kunnen zeker bijwerkingen aan zitten, zoals hoofdpijn, opvliegers en prikkelbaarheid. Dussss... tsja.. niet leuk, maar we overleven het vast wel! Wat naar van je scheur zeg bah bah. zeker een extra check vragen hoor!! @Luna86 spannend zeg zo allemaal met je huis! Veel plezier @BlueEyedSoul88 Wat fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet! Hoe gaat het met de insuline? Zijn je suikers goed in te stellen op deze manier? @Krily Oh meid ik hoop ook echt zo dat je voor die afspraak in Gent gewoon zwanger bent van een plakker!
@Manna wow wat een productie! Fijn dat er nu een plan is gemaakt met de lactatiekundige. Hopelijk snel resultaat! @Eendje86 fijn dat het goed gaat met F! En ik geef nog steeds bv ja, gaat heel goed gelukkig @Luna86 zo spannend! Hopelijk wordt het huis snel verkocht! @Krily ik duim ook mee dat je voor die tijd al een mooie plakker hebt ♡
@Luna86 dat klinkt allemaal erg goed ja. Zal vast snel verkocht zijn hoor. @Jess89 geen fijne bijwerkingen. hopelijk heb jij er weinig tot geen last van. ja scheur is altijd beter dan een knip qua genezen. Heb nu ook geen last van de hechtingen. ondanks ik de scheur toch wel vrij groot vind. Als vandaag huisarts niet komt. Laat ik man eerst maar weer even kijken.
@Meisje93 Dankjewel. Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt. En jij veel beterschap met hechtingen. Dat het snel opgelost mag zijn. @Krily oeee suggesties voor ontspanning/verwennerij: online shoppen, high tea met vriendinnen, massage, sauna, kapper, gewoon lekker afspreken met vriendinnen, uit eten met je lief. Ik duim in ieder geval volop mee meis. @Luna86 ik heb goede hoop op de verkoop van jullie woning. Het is echt een gekte op de markt. Niet normaal. Onze nieuwbouwwoning is bijna de helft zo veel waard geworden in 2 jaar tijd. Gaat echt nergens over. Jullie huisje komt wel verkocht. Er is zo veel vraag momenteel. Komt goed. @BlueEyedSoul88 als je het nog vol kunt houden dan uiteraard door werken. Rustig aan doen. En als het te veel wordt dan gewoon lekker thuis gaan zitten en alles voorbereiden voor de kleine. Ik moet zelf bekennen dat ik het advies van @Mila27 helemaal begrijp. Ik ben een harde werker (momenterl meer dan 40 upw) maar merk dat ik nu meer behoefte aan rust en tijd voor mezelf nodig heb. Ik kan niet wachten om eens heerlijk thuis te zitten en me nergens anders druk over hoef te maken behalve het eten, het huishouden en de kleine die eraan komt. Ik duim verder volop voor alle dames die in de volgende ronde zitten. Ik denk aan jullie en dat er snel een baby mag komen.
Oei, mijn telefoon was stuk, dus ik kon niet eens meelezen... Nu een nieuwe, waar ik nog enorm aan moet wennen @Manna : herkenbaar, de overproductie... Charlotte heeft er ook enorm veel last van, en dan mensen die het over luxeprobleem hebben, grrrr Het lijkt hier uiteindelijk wel te stabiliseren, maar nog altijd is het pittig voor haar om te drinken.
Ja in mijn omgeving begrijpt ook niet iedereen dat het best wel een probleem is... fijn dat het bij jou wel beter gaat nu. De lactatiekundige had het over een week of 6, bij mijn dochtertje werd het dan inderdaad beter