Hier late reactie. We hebben helaas 11 feb onze moeder/schoonmoeder verloren op 56 jarige leeftijd Daar nu erg druk mee.. (haar hele huisje moet leeg )wel naar de afspraak geweest .. Maar was weinig positiefs over te noemen.was er zelf ook niet helemaal met mn verstand bij. Was een dag erna meteen. Heb verkleinde eierstokken ze zag 1 cystes en dun baarmoederslijmvlies . Verder niks nieuws te zien kwa follikels. Nog bloed geprikt.. Maar denk niet dat ze in nl nog wat voor mij kunnen betekenen. Ik leef momenteel in een bubbel van verdriet en wordt daardor geleefd.. We wachten de uitslag af..en dan moet ik in beraad met mn partner of hij t project dd aan wil. Ik heb intussen niet mee gelezen. Sorry daarvoor..
Geen sorry hoor! Jeetje wat heftig voor jullie, zo jong. Overwachts of? Gecondoleerd en heel veel sterkte!
@Huppeldingkje geen sorry! Wat heftig zeg voor jullie. Is ze onverwacht overleden, zo jong nog... en de dag erna gelijk dat nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
@Huppeldingkje gecondoleerd met dit grote verlies! Veel sterkte. @TantePerenboom Onze meiden hebben niet dezelfde naam gekregen.
Gecondoleerd @Huppeldingkje @Jess89 ah zo zit dat. Ik begin over een paar dagen ook weer aan de gonal f maar krijg een lage dosering omdat ze juist maar 1 eitje willen laten groeien.
Hier vanmiddag controle en groei-echo gehad Kleine meid doet het goed, zit op P51, wat prima is dus ik ben blij Ze heeft tot nu toe dus geen last (gehad) van mijn hoge waardes. Ik blijf nu onder controle van de gyn, niet meer terug naar verloskundigenpraktijk. Aan ene kant wel rustgevend Over 3 weken weer controle en over 5 weken weer een groei-echo. Ook liet de gyn vallen dat ze gaan inleiden met 38 weken, tenzij mn waardes dusdanig hoog worden en kleine meid het niet meer fijn heeft.. dan wordt het eerder
Netjes hoor! P51, fijn dat ze het goed doet! Jeetje over 10 weken heb je dus een kleine dame in je armen!
Mijn deelneming, @Huppeldingkje. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Hopelijk komen jullie er samen uit welke weg jullie willen opgaan wat betreft jullie kinderwens...
Ze had al de prognose baarmoederhals kanker..maar zeiden elke x dat t goed kwam. Maar uiteindelijk tóch na 3 jaar ups en downs uitzaaingen gekregen. En dat was pas bekend af gelopen sept. Toen zeiden ze in 1e instantie kunnen er evt nog wat aan. Dat veranderde dag voor kerst in..er is niks meer aan te doen..maar nog ruim levensverwachting van 1 tot 2 jr . Maar das slechts 2mnd geworden..zo agressief was t.. Dankje
Dankje. Ik hoopt ook.. de rust is nog niet gekeerd hier.. dus nu nóg ff lastig allemaal.. Hoop snel de uitslag te krijgen van de láátste bloed onderzoeken .en dan keuzes te máken .